Beoordeeld op 13 maart 2019

Het hotel heeft een fantastisch ontbijt. De wellness en fitness faciliteiten waren erg prettig. Parkeergelegenheid was plezierig. De kamer is enigszins gedateerd en ruikt daarom muf. De kamer was verder wel schoon en ruim.

Datum van verblijf: maart 2019
SimonaS2693, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Harro,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Antwerpen. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.
Sinds de overname van het hotel doen we onze uiterste best om ons product te verbeteren. Zo hebben we reeds onze begane grond en de liften vernieuwd. De renovatie van de kamers en de vergaderzalen is de volgende stap, dit staat gepland voor 2019 en verder.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Simona Strakayova
Front Office Manager

Beoordeeld op 11 maart 2019

Kamers ver onder de maat. Slechtste kamer die ik ooit heb gehad bij een van der Valk. Je denkt niet dat je bij een van der Valk hotel ligt. Badkamer ook armoedig de slang van de douche zat helemaal los. Receptie en restaurant zien er wel keurig uit en het ontbijt was ook prima.

• Reistype: Reisde voor zaken
Joeijvanderwaals, shift-leader van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Rob,

Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds de overname van het hotel doen we onze uiterste best om ons product te verbeteren. Zo hebben we reeds onze begane grond en de liften vernieuwd alsook verschillende elementen in de kamer. De volledige renovatie van de kamers is de volgende stap, dit staat gepland voor begin mei 2019.
Omdat wij steeds de service naar onze gasten toe willen verbeteren is uw mening ook enorm van belang. We gaan met deze feedback aan de slag en nemen uiteraard ook onmiddellijk actie betreffende de badkamer.

Nogmaals bedankt voor ons te informeren over uw verblijf. We hopen u na de renovatie van ons hotel zeker terug te mogen ontvangen.

Shift-leader
Van der Valk hotel Antwerpen

Beoordeeld op 11 maart 2019

We zijn erg vriendelijk ontvangen. We waren er al om 11 uur maar we mochten meteen de kamer in. Ik heb om een extra dekbed gevraagd en toen we terug kwamen op de kamer in de avond was die aanwezig. We hebben gezwommen en gebruik gemaakt van de sauna wat erg fijn was. Op de kamer zijn kan je koffie en thee maken en er is zeep en shampoo aanwezig in de badkamer. De kussens op het bed waren niet erg prettig. Daardoor heb ik slecht geslapen. Het ontbijt was ontzettend uitgebreid en goed verzorgd. Al met al een heel fijn hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de service is top!

Beste Karine,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Antwerpen.
Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat u reeds zo vroeg de kamer binnen kon en dat u heeft genoten van onze wellness.

Aarzel zeker niet om onze 24-uurs receptie te contacteren gaande de kussens die niet naar wens waren, onze collega's kunnen dan zeker voor uw kijken wat de opties zijn.
Het is ook zeer fijn te horen dat ons personeel een positieve indruk heeft nagelaten bij u.

Shift-leader

Beoordeeld op 7 maart 2019

Veel geld voor verouderde kamers ik zou een ander hotel kiezen als de ligging niet belangrijk is. Lobby en restaurant zijn gerenoveerd en zien er prima uit. Maar de prijs kwaliteit verhouding is beter bij andere hotels van vd valk

• Reistype: Reisde voor zaken

Beste heer/mevrouw Becker,

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Het klopt dat wij het hotel hebben overgenomen enige tijd geleden. Sinds die tijd doen wij er alles aan om ons product te blijven verbeteren. Zoals u reeds aangeeft hebben wij de gehele benedenverdieping aangepakt. De renovatie van de kamers staat gepland voor volgende maand mei dit jaar. Hartelijk dank voor uw opmerkingen.

Uiteraard hopen wij u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons vernieuwde hotel.

met vriendelijke groet,

Front office shift leader

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Een winterarrangement geboekt, met een welkomstdrankje (zakje chocomel poeder..).

Wanneer je binnen komt is de eerste indruk dat het een mooi en modern hotel is. De kamer valt echter enorm tegen, deze was nog oud gemeubileerd. Oude airco, groene aanslag in de douche..

Wij kregen een kamer naast de lift, niet doen! Zeer gehorig.

Ontbijt uitgebreid en eetzaal ook modern.

Datum van verblijf: december 2018