Beoordeeld op 5 maart 2019

Ontvangsthal en restaurant zijn prima. Kamers zijn goed, maar kunnen wel een renovatie gebruiken en dat schijnt in de loop van 2019 op het program te staan. Bedden zijn prima. Uitstekend ontbijtbuffet, life cooking ook goed maar in verhouding met het ontbijt minder uitgebreid. Tramhalte op loopafstand en de tram brengt je tot in het centrum. Tip: koop in het hotel al een dagkaart dat is net zo duur als een heen en terugreis p.p. maar is de hele dag geldig.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 5 maart 2019

Locatie makkelijk te bereiken, vriendelijke receptie. Kamer netjes maar lawaaierig. De ene kamer was koud en de ander was (te) warm. We waren met meerdere gezinnen.
De tramstation is vlakbij en kaartjes te koop bij de receptie. Echte minpunt was dat na een dagje shoppen in Antwerpen dat het restaurant vol zat, dit was helaas van te voren niet aangegeven dat je reserveren moest. Personeel gaf aan dat bijna nog nooit zo druk was geweest en dat we thuisbezorgd maar moesten bellen om eten. Ontbijt daarentegen was gelukkig wel goed, en veel keus.

Datum van verblijf: maart 2019
SimonaS2693, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste gast,

Graag wil ik u bedanken dat u de tijd genomen heeft ons te informeren. Fijn te horen dat ons personeel een positieve indruk heeft nagelaten bij u.

Wat vervelend te lezen dat u dit heeft ervaren in ons hotel. Natuurlijk is het altijd lastig om op de avond zelf nog plaats te voorzien voor een gezelschap van een kleine 20 man. Gedurende de dag was het restaurant nog reeds niet volzet, dit was wel toen we u aanvraag kregen in de avond om met het gehele gezelschap te dineren in ons restaurant. Omwille van deze reden adviseren we onze gasten ook altijd tijdig te reserveren of dit door te geven bij check-in.
Natuurlijk hebben wij deze situatie voorgelegd aan ons management en wij zullen vanaf heden sneller op de situatie inspelen en acties ondernemen zodat wij onze service kunnen verbeteren deze situatie in de toekomst kunnen vermijden.

We hopen u zeker nog een volgende keer te mogen verwelkomen in ons hotel te Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 maart 2019

Heel erg goed uitstekend ontbijt zeer uitgebreid enige nadeel dichtbij de snelweg dus je hoort het verkeer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede uitleg van de bezienswaardigheden, gezellige eetzaal.

Beste Gerrit,

Graag wil ik u bedanken dat u de tijd genomen heeft ons te informeren.
Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt. Fijn te horen dat ons personeel een positieve indruk heeft nagelaten bij u.
Hopelijk mogen wij u een volgende keer verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 maart 2019

Fijn dat er glutenvrij brood was maar gewoon wat sneetjes brood had ik fijner gevonden inplaats ven die kleinen broodjes is niet te beleggen Voor de rest alles prima goed personeel met een luisterend oor.

Beoordeeld op 4 maart 2019

De plaats van het hotel is prima. Qua parkeren waren er niet veel plaatsen meer. Kamers schoon en netjes. Eten uitstekend, vooral het ontbijt was vers en heerlijk.
Zwembad en sauna waren wel erg druk.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Antwerpen.
Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.