Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven. Aankomst op vrijdagmiddag, hartelijk ontvangst bij de receptie, waar we goed werden geholpen. We kregen kamer 506, prima kamer met alles erop en eraan. Leuk uitzicht, helaas geen balkon, maar dit was bekend. Hotel vlakbij tramhalte en snelweg, ideaal. Met de tram binnen een kwartier in het centrum.
Het hotel beschikt ook over een sauna, stoombad en zwembad. Erg fijn en relaxed, zeker omdat je tot 23.00u erin mag.
Het ontbijt was in 1 woord geweldig! Alles wat je maar kan wensen is aanwezig, en voldoende, ondanks de grote drukte op zondagmorgen. Zoals zalm, rosbief, verse broodjes, verse jus d Orange, heerlijke koffie, vers gebakken zoetigheden en cava. Iemand die hier nog wat op aan te merken heeft snapt het niet helemaal naar mijn mening.
Kortom een prima hotel voor een weekend Antwerpen!

Beoordeeld op 12 maart 2018

zeer nette kamer, zeer goed uitgebreid ontbijt, goede prijs, gratis parkeren, redelijk goed gelegen, jammer dat er al om 22:00 de keuken dicht is, snel en makkelijk in- en uitchecken. kleine, maar nette verzorgde badkamer

Beoordeeld op 12 maart 2018

Vlotte incheck en uitcheck, goede kamers, voldoende parkeermogelijkheden, goed gelegen. Toen airco van onze kamer defect bleek te zijn werd snel een nieuwe kamer aangeboden en twee consumpties vanwege het ongemak.

Bedank 131.147
Beoordeeld op 7 maart 2018

Heerlijk hotel, heerlijk restaurant! We komen snel weer eens terug. Mooie kamer, lekker bed. We hebben dit hotel voornamelijk gekozen voor het zwembad! Dit willen de kids altijd. En ook de mogelijkheid dat de kids op de kamer slapen is voor ons een pre.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018

Heerlijke kamer met lekker liggend bed, prachtig uitzicht over de stad Antwerpen. Ideale ligging om snel de stad in te kunnen, lekker ontbijt met van alles wat, heerlijke pannenkoeken! Geweldige voorzieningen zoals zwembad en sauna!