176 US$
ibis
89 US$
82 US$
  • Bar/lounge
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
164 US$
142 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Ramada Plaza Antwerp(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
146 US$
129 US$
  • Restaurant
Holiday Inn Express Antwerp City North(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
175 US$
  • Inclusief ontbijt
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
183 US$
148 US$
  • Roomservice
140 US$
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekend in dit hotel verbleven. Aankomst op vrijdagmiddag, hartelijk ontvangst bij de receptie, waar we goed werden geholpen. We kregen kamer 506, prima kamer met alles erop en eraan. Leuk uitzicht, helaas geen balkon, maar dit was bekend. Hotel vlakbij tramhalte en snelweg, ideaal. Met de tram binnen een kwartier in het centrum.
Het hotel beschikt ook over een sauna, stoombad en zwembad. Erg fijn en relaxed, zeker omdat je tot 23.00u erin mag.
Het ontbijt was in 1 woord geweldig! Alles wat je maar kan wensen is aanwezig, en voldoende, ondanks de grote drukte op zondagmorgen. Zoals zalm, rosbief, verse broodjes, verse jus d Orange, heerlijke koffie, vers gebakken zoetigheden en cava. Iemand die hier nog wat op aan te merken heeft snapt het niet helemaal naar mijn mening.
Kortom een prima hotel voor een weekend Antwerpen!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
12 maart 2018 beoordeeld

zeer nette kamer, zeer goed uitgebreid ontbijt, goede prijs, gratis parkeren, redelijk goed gelegen, jammer dat er al om 22:00 de keuken dicht is, snel en makkelijk in- en uitchecken. kleine, maar nette verzorgde badkamer

12 maart 2018 beoordeeld

Vlotte incheck en uitcheck, goede kamers, voldoende parkeermogelijkheden, goed gelegen. Toen airco van onze kamer defect bleek te zijn werd snel een nieuwe kamer aangeboden en twee consumpties vanwege het ongemak.

Bedank 131.147
Een TripAdvisor-lid
7 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk hotel, heerlijk restaurant! We komen snel weer eens terug. Mooie kamer, lekker bed. We hebben dit hotel voornamelijk gekozen voor het zwembad! Dit willen de kids altijd. En ook de mogelijkheid dat de kids op de kamer slapen is voor ons een pre.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
5 maart 2018 beoordeeld

Heerlijke kamer met lekker liggend bed, prachtig uitzicht over de stad Antwerpen. Ideale ligging om snel de stad in te kunnen, lekker ontbijt met van alles wat, heerlijke pannenkoeken! Geweldige voorzieningen zoals zwembad en sauna!