“Verrassend goed!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Beoordeeld als nr. 3 van 74 hotels in Antwerpen
2 weken geleden beoordeeld

Als je aankomt gereden denk je oei , maar vanaf je binne stapt word je aangenaam verrast door het super mooie interieur , sevices ook super en wauw wat een ontbijt !!!! Zwembad was ook zeer fijn , enkel wat koud in de kleedkamer.

• Verbleef: Februari, 2018, reisde met familie

2 weken geleden beoordeeld

Prima prijs-kwaliteit verhouding, zoals je mag verwachten van het Van der Valk concern. Uitstekende kamers met zeer comfortabele bedden. Kundig en zeer vriendelijk personeel. Wellness faciliteiten zijn goed, hoewel wat klein voor de grote van het hotel.

• Verbleef: Februari, 2018, reisde met een partner
Simona S, Shift Leader van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

2 weken geleden beoordeeld

Via Bongo kwamen wij uit bij dit hotel. Even een weekendje ontspannen, dat kan hier! Met de tram die op loopafstand van het hotel is kun je gemakkelijk en snel naar het centrum van Antwerpen. Het hotel is makkelijk te bereiken met de auto.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! De kamer was prima, een standaard kamer die van alle gemakken is voorzien. Een echte aanrader!

• Verbleef: Februari, 2018, reisde met een partner

Beste Kristel,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat ons personeel een positieve indruk heeft nagelaten bij u.

3 weken geleden beoordeeld

Wij hebben heerlijk genoten in onze superior kamer. Zeker een aanrader om hier extra voor te betalen. De kamers zijn niet heel modern, maar zeker niet minder luxe. Het zwembad viel iets tegen (je kunt geen baantjes trekken, meer pootje baden), maar het is fijn dat deze erbij zit. Het ontbijt is erg uitgebreid en er is voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee. Toen wij aangaven dat het voor ons jubileum was, stond er een flesje prosecco voor ons klaar op de kamer. Erg lief! Oja en de bedden liggen echt heerlijk, wij hadden moeite met opstaan! Wij hebben de auto laten staan en met de metro ben je met 10 minuutjes in het centrum. Een ov dagkaartje koop je voor 6 euro p.p. bij de incheckbalie.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.

3 weken geleden beoordeeld

Super hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt en avondeten is superlekker en betaalbaar. De kamers zijn zeer proper. Juist houdt de airco veel lawaai. Zeker een hotel om aan te raden. Komen zeker terug.

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner

Beste Gerry,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons plezier dat u een bezoek bracht aan onze Bistro Stiel.​
Aarzel niet onze 24-uurs receptie te contacteren indien u problemen ervaart tijdens uw verblijf.

Van der Valk Hotel Antwerpen

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Antwerpen bekeken
op 1,7 km afstand
Leopold Hotel Antwerp
nr. 7 van 74 in Antwerpen
856 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Van der Valk Hotel Antwerpen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Van der Valk Hotel Antwerpen

Adres: Luitenant Lippenslaan 66, Antwerpen 2140, België
Locatie: België > Vlaanderen > Antwerpen > Antwerpen
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 luxe hotel in Antwerpen
Nr. 3 voordelig hotel in Antwerpen
Prijsklasse: 84 € - 118 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Van der Valk Hotel Antwerpen 4*
Aantal kamers: 204
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Het viersterrenhotel Van der Valk Hotel Antwerpen is gelegen aan de Antwerpse ring en ligt op 4 kilometer afstand van het historisch stadscentrum. De Antwerpse bezienswaardigheden zoals de haven, het stadscentrum en het diamantendistrict kunnen makkelijk bereikt worden met het openbaar vervoer of de wagen. Als hotelgast parkeert u gratis op onze parking. We beschikken over 130 plaatsen voor personenwagens, maar ook bussen kunnen hier parkeren. Verder heeft het hotel ook een oplaadpunt voor elektrische wagens. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Stayforlong S.L., TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Van der Valk Hotel Antwerpen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Scandic Antwerpen Antwerp
Scandic Antwerpen Hotel Antwerp

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?