139 US$
  • Inclusief ontbijt
Eden Antwerp(Antwerpen)
100 US$
Zie aanbieding
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
74 US$
67 US$
Orbitz.com
  • Bar/lounge
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
269 US$
158 US$
Priceline
  • Roomservice
5 februari 2018 beoordeeld

Prima prijs-kwaliteit verhouding, zoals je mag verwachten van het Van der Valk concern. Uitstekende kamers met zeer comfortabele bedden. Kundig en zeer vriendelijk personeel. Wellness faciliteiten zijn goed, hoewel wat klein voor de grote van het hotel.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Simona S, Shift Leader van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2018

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

4 februari 2018 beoordeeld

Via Bongo kwamen wij uit bij dit hotel. Even een weekendje ontspannen, dat kan hier! Met de tram die op loopafstand van het hotel is kun je gemakkelijk en snel naar het centrum van Antwerpen. Het hotel is makkelijk te bereiken met de auto.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! De kamer was prima, een standaard kamer die van alle gemakken is voorzien. Een echte aanrader!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste Kristel,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat ons personeel een positieve indruk heeft nagelaten bij u.

3 februari 2018 beoordeeld

Wij hebben heerlijk genoten in onze superior kamer. Zeker een aanrader om hier extra voor te betalen. De kamers zijn niet heel modern, maar zeker niet minder luxe. Het zwembad viel iets tegen (je kunt geen baantjes trekken, meer pootje baden), maar het is fijn dat deze erbij zit. Het ontbijt is erg uitgebreid en er is voor ieder wat wils. Het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee. Toen wij aangaven dat het voor ons jubileum was, stond er een flesje prosecco voor ons klaar op de kamer. Erg lief! Oja en de bedden liggen echt heerlijk, wij hadden moeite met opstaan! Wij hebben de auto laten staan en met de metro ben je met 10 minuutjes in het centrum. Een ov dagkaartje koop je voor 6 euro p.p. bij de incheckbalie.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste gast,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.

2 februari 2018 beoordeeld

Super hotel. Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt en avondeten is superlekker en betaalbaar. De kamers zijn zeer proper. Juist houdt de airco veel lawaai. Zeker een hotel om aan te raden. Komen zeker terug.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Beste Gerry,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons plezier dat u een bezoek bracht aan onze Bistro Stiel.​
Aarzel niet onze 24-uurs receptie te contacteren indien u problemen ervaart tijdens uw verblijf.

29 januari 2018 beoordeeld

Geweldig ontbijtbuffet!, het was enorm uitgebreid, heerlijk vers. Goede service. Echt een aanrader. Goede locatie, vlak bij de snelweg. Tramhalte was 3 minuten lopen, goede verbinding naar het centrum.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Simona S, other van Van der Valk Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste Jannet,

Wat fijn te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed bevallen is.
Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft van het ontbijt.