Cs van der Meulen

Fijn verblijf

Beoordeling van Tulip Inn Antwerpen
4,0 van 5 bollen19 nov 2023 beoordeeld
Dit weekend 1 nacht met mijn beste vriend hier verbleven. Wij doen beide een toerisme opleiding en waren nieuwsgierig hoe dit hotel het doet. Tot onze verbazing konden we al veel eerder de kamer in, omdat het rustig was. We hadden geen early check in. De kamer was ruim genoeg voor ons. Smart TV is erg leuk even puzzelen en je hebt je telefoon op de TV. Het bed is perfect. In de gordijnen zaten wel vlekken. De tegels in de douche worden duidelijk goed bijgehouden. Echter de voeg boven de deurstrip vangt wat Vochtig doordat de douche verhoogt staat en niet volledig is afgesloten. Zorgt wel voor minder water op de grond dan verwacht. Fijne regendouche. Vriendelijk personeel wat snel wat heeft gedaan aan de wietlucht in de hal. Heerlijk laat uitcheck uiterlijk 12 uur. Prima prijzen aan de bar al was de barman niet zo bekend met cocktails. Klinkt kritisch omdat we weten waar we op moeten letten maar we hebben een super verblijf gehad.
Datum van verblijf: november 2023
Kamertip: Wees bereid de barman wat te assisteren bij het maken van je cocktail.
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 nov 2023
Hartelijk dank voor deze feedback. We zijn blij te horen dat u van uw verblijf heeft genoten.
We geven de bemerkingen aangaande de gordijnen en de voeg boven de deurstrip zeker door aan onze Housekeeping.
Wat betreft de coctails bekijken we dit met het personeel. We zullen zien wie een opleiding kan gebruiken en hierin interesse heeft.
Nogmaals bedankt voor de opbouwende kritiek en we hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons.
Volledig restitueerbaar
2.2 km van Tulip Inn Antwerpen
Zwembad
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 3 maart 2023

Doorgezakt bed , 22:30 is de bar al dicht terwijl er 24:00 staat.
Douche naden zijn vies
Geen tv beschikbaar alleen 3 zenders
Sacherijnige oude man achter de balie zonde van het geld. Ik zal dit niet adviseren aan anderen.

Kamertip: Beter een andere hotel zoeken de naam zegt niks en zeker de afstand niet.
Datum van verblijf: maart 2023
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2023

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, We bekijken dit zeker als een kans om bepaalde zaken aan te pakken en te verbeteren.
Onze bar is wel degelijk geopend tot 24 uur. Dit zal worden bekeken met de verantwoordelijke FB. Het bed en de douche laten we nakijken door onze Housekeeping verantwoordelijke.
Wat betreft de medewerker aan de receptie nemen wij de review graag mee op onze receptiemeeting om dit op dat moment met de collega`s te bespreken,
We hopen dat u ons alsnog de kans geeft om u beter van dienst te zijn op een later moment.

Beoordeeld op 5 november 2022

Veren voelbaar in het matras, kussens zonder volume. Erg vies, badkamer vol schimmel en een riool lucht. Erg gehorig en tapijt op de gang vol met vlekken. Zal het hotel absoluut niet aanraden om te verblijven.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u deze informatie doorgeeft zo kunnen we naar de toekomst toe hopelijk zaken verbeteren.
Uw bemerkingen aangaande de badkamer geven we door aan ons Housekeeping team.
Verder willen we u laten weten dat we hopelijk volgend jaar allemaal nieuwe bedden zullen mogen ontvangen en dat we ook om vernieuwing van de tapijten hebben gevraagd. Het is namelijk zo dat we de vlekken helaas niet meer uit deze tapijten krijgen.
Hopelijk geeft u ns nog de kans om u beter van dienst te zijn in de toekomst.
Team Tulip Inn Antwerpen

Beoordeeld op 17 juli 2022 via mobiele applicatie

2 nachten geboekt in dit hotel. We kregen aan kamer aan de achterkant. Deze kamer was erg vies alles plakte en was erg stoffig en het stonk er, ook was het erg gehorig veel last gehad van de Rijksweg die er loopt. De volgende ochtend ons beklag gedaan nadat we ziek zijn opgestaan van de huisstofmijt. Er werd aangegeven dat er problemen waren met de schoonmaaksters dat ze niet alle kamers schoonmaken en dat we niet om een schone kamer hadden gevraagd. Pardon hoort een kamer niet altijd gewoon schoon te zijn. Er werd ons een andere kamer beloofd voor de avond. Na terugkomen uit Antwerpen kregen we inderdaad een andere kamer. Deze kamer was heel netjes goed schoon en niet gehorig.
Het ontbijt de eerste dag was erg slecht, we gingen om 8 uur ontbijten en veel dingen waren toen al op, zoals het brood yoghurt enzovoort. Er werd ook niks aangevuld. De ontbijtruimte zelf is ook niet echt schoon. Toen we om brood vroegen werd gewoon gezegd ja het is op….. en daar betaal je 15€ p voor?
De 2 de ochtend was het ontbijt gewoon goed zoals het hoort.
Kortom een hotel wat per dag wissels van kwaliteit en service, het is net wat je aantreft hoe je ervaring is

Kamertip: Vragen om een kamer aan de voorkant en om een schone kamer.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 25 mei 2022

kwaliteit van de bedden en matrassen waren echt ondermaats en versleten.
Een grote kuis in de kamers zijn ook wel eens aan te raden.
Prijs kwaliteit echt niet goed.
Het is te zien dat het een hotel is die leeft van 1 nachters uit buitenland.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Beoordeeld op 24 mei 2022

Het bed was niet comfortabel (kraakt). Kamer was zeer proper. Vasttappijt in de gangen waren vuil.
Onbijt goed behalve de fruitsla en het fruitsap.Geen last van lawaai gehad. Parkeerplaatsen zijn toch wel beperkt.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group