Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$Ā 76
Priceline
US$Ā 69
Go to your Happy Price
Expedia.com
US$Ā 73
Word beloond met One Key
Hotels.comUS$Ā 73
Trip.comUS$Ā 74
StayForLong
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (181)
Beoordelingen filteren
181 resultaten
Waardering van reizigers
40
70
37
21
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
40
70
37
21
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 181 beoordelingen
Beoordeeld op 25 mei 2022

kwaliteit van de bedden en matrassen waren echt ondermaats en versleten.
Een grote kuis in de kamers zijn ook wel eens aan te raden.
Prijs kwaliteit echt niet goed.
Het is te zien dat het een hotel is die leeft van 1 nachters uit buitenland.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Joeri V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 mei 2022

Het bed was niet comfortabel (kraakt). Kamer was zeer proper. Vasttappijt in de gangen waren vuil.
Onbijt goed behalve de fruitsla en het fruitsap.Geen last van lawaai gehad. Parkeerplaatsen zijn toch wel beperkt.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank 968jms
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 15 mei 2022

Een frisse kamer en prima service. Ontbijt is uitgebreid. Openbaar vervoer naar centrum is binnen loopbereik het matras was wennen. Het springveren matras maakt het onrustig slapen. Verder goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: mei 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • HygiĆ«ne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Campanile.com - Louvre Hotels Group
Bedank Lidiaeendagjeuit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste

Hartelijk bedankt voor de fijne review!

Met vriendelijke groeten
Tulip Inn Antwerpen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 april 2022

Kamer voor twee nachten geboekt, maar na de eerste nacht besloten om een ander onderkomen te zoeken. Vreselijk hard bed met voelbare Ʃn hoorbare stalen veren. Hoofdkussens waren dan juist weer superslap, alsof ze van lucht waren. Enorm gehorige muren, want we konden het lawaaiige bed van de buren ook horen. Toiletrolhouder hing op half zeven en kwam nog net niet los van de muur. Schimmelranden en gele voegen in de badkamer. Geen toiletborstel, geen haardroger. Oja, en de schoonmaakster kwam om iets over negen uur 's ochtends na 1x kloppen gewoon binnenzetten. Enige positieve was dat het receptiepersoneel erg vriendelijk en correct was.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Rob Z
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste Rob

Bedankt voor uw feedback en uw mooie woorden over het receptiepersoneel.

Wat de rest betreft, willen we ons allereerst van harte excuseren. We vinden het enorm jammer te horen dat u geen fijn verblijf had in ons hotel en een andere verblijfplaats heeft moeten zoeken.

We gaan meteen na in welke kamer u verbleef, zodat we de mankementen daar kunnen vaststellen en we dit kunnen doorgeven aan onze technische dienst. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat de volgende gasten een beter ervaring hebben.

Daarnaast nemen we uw feedback in verband met de bedden en de muren met veel plezier mee naar een volgende renovatie.

Met vriendelijke groeten
Tulip Inn Antwerpen

Met vriendelijke groeten
Tulip Inn Antwerpen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2022 via mobiele applicatie

Goed voor ƩƩn nacht. Bedden middelmatig. Mooie badkamer. Koud in de kamer, behelpen met een elektrisch vuurtje, te dunne donsdekens en ook platte hoofdkussens. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt matig. Parkeren tegen betaling.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MarleenD378
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Tulip Inn Antwerpen, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2022

Beste Marleen

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat jammer dat uw ervaring niet 100% naar verwachting was. We hopen dat u alsnog ten volle heeft kunnen genieten van uw verblijf en uw bezoek aan de stad!

Met vriendelijke groeten
Tulip Inn Antwerpen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken