TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 31 augustus 2019

Geen airco in de kamer, maar werd prima opgelost met een ventilator, die ze op de kamer hadden neergezet. De kamer is klein en er is geen minibar. Goede locatie en erg fijn dat er fietsen te huur waren(wel prijzig). En voor dat geld verwacht je dat de fietsen goed zijn. Helaas hadden wij er eentje zonder licht, maar dit werd goed opgelost. De medewerkers waren erg vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Golden Tulip Hotels - Louvre Hotels Group
688mennod, General Manager van Tulip Inn Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij om te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen. Goed om te horen dat uw fietslicht direct werd gemaakt door ons team :).

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Gunstig gelegen hotel op wandelafstand van een tramhalte (Berchem Station) voor een vlotte verbinding naar het centrum van Antwerpen. Ontbijt uitgebreid met verse producten. Prima restaurant met dagelijks wisselende dagschotel.

Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij kwamen hier voor 1 nacht met als doel Antwerpen te bezoeken.
Met OV naar centrum is niet echt handig, je moet flink stuk lopen voor de tramverbinding .
Uitermate correcte ontvangst bij de receptie.
Onder de bedden mag wel wat beter worden gezogen.
Verder prima kamer met goede doucheruitme.
Enige nadeel: er is geen airconditioning, dus je moet het raam openzetten, waardoor je het verkeer oude ring continu hoort.
Prijs/ kwaliteit OK

Datum van verblijf: augustus 2019

Hartelijk dank voor uw review! We zijn erg blij om te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen. Ook hartelijk dank voor uw feedback waar we zeer zeker wat mee kunnen.

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Prima hotel! Enkel wel jammer dat de bar om 12 uur reeds dicht is. Anders eigenlijk niks op te merken van het verblijf! Ook lekker ontbijt! Enkel beetje jammer dat het hotel toch wel een eindje van het centrum ligt.

Datum van verblijf: augustus 2019

Super om te horen dat uw verblijf zo naar wens is geweest. We lezen dit graag en doen ons best hiervoor.

We hopen u snel weer te zien.

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Het hotel heeft een metamorfose gehad en dat is erg netjes en van deze tijd geworden. Alles was verder prima.
Nadeel waren de matrassen. Je voelt de vering. Ik heb niet zo goed geslapen.
Tip: tram naar Antwerpen is 3euro op per uur. Dat is voor 2 personen 12 euro per dag. Bij het hotel kun je een rittenkaart kopen 10x voor 16euro. Dat is goedkoper dan 2 dagen op en neer naar Antwerpen met 2 personen voor 24euro.

Datum van verblijf: augustus 2019

We hopen u snel weer te zien.