Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
eDreams
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 8 maart 2022

Zeer aangenaam ontvangst door de gastvrouw, helpt overal waar ze kan. De kamer was erg smaakvol ingericht en had een mooi uitzicht over de binnenstad. Bovendien was ons hondje meer dan welkom wat geen evidentie is in een hotel. Ook op het ontbijt was niets aan te merken. Wij komen terug!

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 17 januari 2022

Zeer vriendelijk personeel en zeer mooi hotel. Bedden slapen goed en kamer was prachtig ingericht. Zelfs een bad en douche op de kamer. Ontbijt was ruim in de keuze en gezellig opgesteld. Een eigen parkeerplaats is bij te boeken.

Beoordeeld op 12 januari 2022

Het hotel is kleinschalig en heeft een fijne ligging. Uit de drukte, maar toch midden in het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn mooi ingericht. Ook prettig is dat het hotel zijn eigen parkeergarage heeft.

Beoordeeld op 11 januari 2022

Prachtig hotel midden in het centrum en vriendelijk personeel! Bij aankomst waren we wat vroeg, maar we mochten gelijk al onze kamer in. De kamers waren schoon en sfeervol ingericht. Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 3 januari 2022

Een toplocatie met mooie kamers, lekker ontbijt en erg vriendelijk personeel!
Het ligt op loopafstand van alle leuke plekjes, winkels en restaurants.
Op aanvraag kan je je auto hier parkeren. Wij zelf kwamen met het openbaar vervoer, erg makkelijk.

Datum van verblijf: december 2021