Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 194
Hotels.comUS$ 194
PricelineUS$ 193
TravelocityUS$ 194
eDreamsUS$ 193
Prestigia.comUS$ 202
Beoordeeld op 17 januari 2022

Zeer vriendelijk personeel en zeer mooi hotel. Bedden slapen goed en kamer was prachtig ingericht. Zelfs een bad en douche op de kamer. Ontbijt was ruim in de keuze en gezellig opgesteld. Een eigen parkeerplaats is bij te boeken.

Beoordeeld op 12 januari 2022

Het hotel is kleinschalig en heeft een fijne ligging. Uit de drukte, maar toch midden in het centrum. Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn mooi ingericht. Ook prettig is dat het hotel zijn eigen parkeergarage heeft.

Beoordeeld op 11 januari 2022

Prachtig hotel midden in het centrum en vriendelijk personeel! Bij aankomst waren we wat vroeg, maar we mochten gelijk al onze kamer in. De kamers waren schoon en sfeervol ingericht. Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 3 januari 2022

Een toplocatie met mooie kamers, lekker ontbijt en erg vriendelijk personeel!
Het ligt op loopafstand van alle leuke plekjes, winkels en restaurants.
Op aanvraag kan je je auto hier parkeren. Wij zelf kwamen met het openbaar vervoer, erg makkelijk.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 2 januari 2022

Zeer gastvrij personeel, heerlijke bedden, fijn ontbijt, perfecte locatie. Het was al met al een super verblijf, erg genoten van het hotel, makkelijke parking en de stad. Binnen 5min ben je waar je wil zijn.

Datum van verblijf: december 2021