Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 11 januari 2022

Prachtig hotel midden in het centrum en vriendelijk personeel! Bij aankomst waren we wat vroeg, maar we mochten gelijk al onze kamer in. De kamers waren schoon en sfeervol ingericht. Uitgebreid en lekker ontbijt. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 3 januari 2022

Een toplocatie met mooie kamers, lekker ontbijt en erg vriendelijk personeel!
Het ligt op loopafstand van alle leuke plekjes, winkels en restaurants.
Op aanvraag kan je je auto hier parkeren. Wij zelf kwamen met het openbaar vervoer, erg makkelijk.

Beoordeeld op 2 januari 2022

Zeer gastvrij personeel, heerlijke bedden, fijn ontbijt, perfecte locatie. Het was al met al een super verblijf, erg genoten van het hotel, makkelijke parking en de stad. Binnen 5min ben je waar je wil zijn.

Beoordeeld op 31 december 2021

Dit relatief kleine hotel (29 kamers) ligt midden in het centrum van Antwerpen, dus alles is op loopafstand, De kamers zijn van een behoorlijke omvang en keurig en warm ingericht. Bed is heel goed evenals de mooie en smaakvolle badkamer.
Het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt is gevarieerd en van goede kwaliteit!
Fijn is ook de overdekte eigen parkeergarage die je kunt reserveren (vooraf).

Beoordeeld op 31 december 2021

Nette kamer, alleen gehorig. Zowel geluid van buiten als in het hotel. Hoort bij het oude gebouw ..zullen we maar zeggen. Bed iets te zacht maar das persoonlijk. Vriendelijk personeel, zowel bij receptie als de bediening.