186 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
218 US$
eDreams186 US$
Travelocity175 US$
Prestigia.com218 US$
Beoordeeld op 17 februari 2020

Zeer centraal bij/in het centrum gelegen. Vriendelijk personeel bij dit goed verzorgde hotel. Kleinschalig met modern/chique ambiance. Enige minpunt vonden wij de harde bedden. Goed verzorgd ontbijt..

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 januari 2020

beter konden we niet zitten 5min van het restaurant, smorgens heel goed onthaald met glaasje proscecco en heerlijk kunnen ontbijten , rustig, auto mooi in de garage kunnen zetten waardoor we gerust waren

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Kijk, soms gaan we ff lekker op (betaalbare) sjiek. Dit 4-sterren hotel ligt op steenworp afstand vh centrum en diverse musea net achter de St Michielskaai en ....heeft een eigen afgesloten en overdekte parking (20 euri) Sjiek pand in oude grandeur hersteld. Warme sfeer en heel relaxed personeel. Wij sliepen in een heerlijk bed, lagen te schuimen in het bad in de royale badkamer (aparte douchecabine) en genoten van het uitgebreide, inbegrepen, ontbijt. Absoluut terugkomadres

Beoordeeld op 23 december 2019

Heerlijk ontbijt. Goede bedden, maar minder fijne kussens.
Tip: 2 verschillende kussens ipv 2 dezelfde (1 hard en 1 zacht kussen)
Ik had een minder fijne ervaring met de parkeergarage omdat ik door een gat in de weg een nare val maakte, maar hier is goed door het hotel op geanticipeerd.

Beoordeeld op 23 december 2019

Al van bij het aankomen een thuisgevoel. We konden direct in de garage rijden ook al waren we te vroeg aangekomen. Zeer vlotte check in en check out. Kraaknette kamers met de juiste voorzieningen en goede bedden. Ontbijt was ook heel lekker en op zondag zelfs een aparte tafel gekregen met zicht op het binnenterras omdat en geen tafel voor 4 meer vrij was. Enig klein minpuntje vind ik dat het ontbijt tijdens het weekend niet tot 11 uur kan ipv 10 uur. We komen zeker nog terug naar 't Sandt!