Beoordeeld op 24 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hebben een zeer prettig verblijf gehad in dit mooie hotel, de kamer is ruim ingedeeld en van vele gemakken voorzien. Hoewel onze kamer aan de straatkant was, hebben we ‘s nachts geen last gehad van feestende jongeren (Antwerpen heeft een behoorlijk bruisend nachtleven). Het hotel ligt perfect centraal gelegen en het personeel is vriendelijk. Bij ons volgende bezoek aan Antwerpen, zouden we dit hotel weer boeken!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2018

Mooi boetiekhotel met vele authentieke elementen. Onze kamer was aan de kleine kant, wel met heel veel licht, 4 ramen en een zeer goed bed, we hebben geweldig goed geslapen. Ondanks het feit dat de kamer aan de straatkant lag, totaal geen last gehad van het nachtlawaai, hoewel het een vrijdagavond was. Ontbijtruimte vonden we ongezellig, warme kleuren zouden wonderen doen. Ontbijt verder wel in orde, met veel vers fruit en lekkere dingen. Verder zeer vriendelijke verwelkoming in het hartje van de stad!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijne kamers, fijn ontvangst, fijne locatie. Kortom: helemaal perfect voor weekend in deze leuke stad. Het ligt aan de schelde en om de hoek van de grote markt. In een heel rustig straatje. Kortom: charming.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Al enkele malen hier gelogeerd, iedere keer ben ik ondersteboven van de vriendelijke, familiare ontvangst van het personeel.
Het hotel zelf ligt in hartje Antwerpen en is de perfecte uitvalsbasis om de bruisende stad te verkennen.
Het hotel straalt een oase van rust uit, perfect om te ontspannen in één van de smaakvolle, mooie en ruime kamers.
Het ontbijt is rijkelijk en ook hier weer geen irritante drukte te bespeuren.
Hun eigen afgesloten parking is een pluspunt.
Kortom, wij zijn iedere keer zeer tevreden en komen graag terug.
Nogmaals een dikke welgemeende merci aan het personeel.

Tot binnenkort.
Elke Fancello

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 juni 2018

Zowel de kamer als de rest van het hotel was prachtig. Heel vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam personeel. Het hotel is ook ideaal gelegen voor een dagje Antwerpen. Ik raad zeker het fruitsap aan bij het ontbijt. Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2018