Jan V
Almere

Kerstverblijf in Marnix B&B

Beoordeling van Marnix Bed & Breakfast
5,0 van 5 bollen27 dec 2019 beoordeeld
De ontvangst was allerhartelijkst met thee of koffie. Gezellige gesprekken en informatie over Antwerpen en een gratis plattegrond.
We hadden een kamer geboekt maar tot onze verrassing kregen we het appartement aangeboden omdat dat niet verhuurd was. We hebben onze ogen uitgekeken naar de inrichting van het hele pand, alles antiek of mooie bric a brac.
Het ontbijt was prima en zeer royale keus uit brood en beleg. Heel goed!
De locatie is prima en het centrum is op loopafstand.
Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
3.0 km van Marnix Bed & Breakfast
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 18 november 2018 via mobiele applicatie

Super gastvrij , koffie en koek bij aankomst , uitleg met plattegrond over de stad , een grote kamer, een uitstekend bed, in rustige straat bij t centrum, in werkelijk alles voorzien , een heerlijk ontbijt ,
dat is Marnix in Antwerpen !
Rogier en Marijke

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een weekend in dit bed and breakfast gezeten. Wij zaten in de grote kamer op zolder. Zeer positief! De locatie is super, niet heel toeristisch, met om de hoek een plein met restaurantjes en cafés. Het ontbijt is uitgebreid. En de gastheer en gastvrouw zijn heel hartelijk en gastvrij.
De enige reden om hier niet naar toe te gaan, is als je slecht ter been bent. Er zijn veel trappen te lopen.

Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 april 2018

Heerlijk is het om je thuis te voelen in dit prachtige huis, te slapen in een fantastische Jugendstil ingerichte kamer, en door een huis vol van historie en smaakvol leven te bewegen. Therese en Robert zijn de perfecte gastvrouw en -heer, met een verfijnd ontbijt beneden in de keuken!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018

Grote kamer klaar en rustig met groot bed. Therese en Robert hebben ons de nodige praktisch informatie gegeven voor een eerste contact met deze Stad. Als jullie graag te voet gaan is alles gemakkelijk bereikbaar. Wagen parkeer kost maar 3,80€voor 10uur
Het is zelfs mogelijk een kitchenette te gebruiken voor degene die niet naar restaurant willen. Ontbijt is aangenaam het moment om een gesprek te houden met Robert en Therese. Adres te onthouden voor een toekomstige bezoek aan onze havenstad

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 3 december 2017

Grote, gezellige, schone kamer met heerlijke bedden! Het ontbijt was ouderwets lekker en de eigenaars super vriendelijk. De ligging - op het hippe Antwerpen-Zuid - is centraal en in een rustige straat, waar je voor slechts €3,80 per dag parkeert. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: december 2017