Lynn

Centraal gelegen

Beoordeling van B&B HOTEL Anvers Centre
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Ik ben hier december 2022 geweest en afgelopen april 2024, beide keren zijn we tevreden geweest! Het is een super locatie op 5 minuten lopen van het station. Kamer is schoon, goede schoonmaak. Je hebt geen pasjes maar een code waarmee je ook bij de hoofdingang binnen komt. Enige nadeel is dat er geen koelkast aanwezig is.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Marilyn,

Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier te horen dat onze locatie en de netheid van onze kamers aan uw verwachtingen voldeden. Ons hotel streeft ernaar een uitstekende basis te bieden voor uw bezoek aan Antwerpen, met gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden en het openbaar vervoer.

Het spijt ons te horen dat het ontbreken van een koelkast in de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Hoewel onze kamers momenteel niet voorzien zijn van een koelkast, bieden we wel koffie- en theefaciliteiten in onze superior kamers en zijn er diverse eet- en drinkgelegenheden in de nabije omgeving.

Als u nog geen lid bent van ons B&me-lidmaatschapsprogramma, nodigen we u uit om u online te registreren.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

• Hampton
  • ZenHotels.com
1.0 km van B&B HOTEL Anvers Centre
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 9 april 2024

We hebben een heerlijk weekend gehad in Antwerpen. Het hotel is uitstekend. Centrale ligging. Met de ramen dicht wordt het geluid van buiten compleet afgesloten. Het bed ligt heel goed. Kamer en badkamer schoon. Uitgebreid ontbijt. Super vriendelijk personeel. Goede service We komen zeker terug.

Kamertip: P&R is ideaal Tramhalte voor de deur
Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste Mieke,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het verblijf en de centrale ligging van ons hotel zo waarderen. Dat onze kamers met hun uitstekende geluidsisolatie zorgen voor een goede nachtrust, daar doen we het voor! En we zijn blij dat de netheid en het uitgebreide ontbijt in de smaak zijn gevallen. Ons team is trots op de service die we bieden en jullie complimenten over de vriendelijkheid geven ons een extra glimlach.

Tot weerziens.

Beoordeeld op 28 maart 2024

Prettig Hotel. Eenvoudig maar brandschoon met heel vriendelijk personeel. Koffie, thee en vers water op de kamer. Perfecte ligging. Middenin de stad vlakbij Centraal Station en Keyzerlei. Zeer uitgebreid ontbijt met voor elk wat wils.

Kamertip: Gewoon doen!
Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2024

Beste gast,

Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!
Leuk dat we u met onze gunstige ligging van dienst konden zijn.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Beoordeeld op 10 maart 2024

Prachtig schoon hotel waar aan alles is gedacht. We verbleven in dit hotel voor een nachtje. We verblijven vaker in hotels in Antwerpen Centrum, maar dit is tot nu toe echt het beste en schoonste hotel wat we hebben bezocht. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn schoon en de bedden liggen goed. Ook de ligging is perfect

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2024

Beste Gast,

Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.

Het verheugt ons enorm dat de netheid van ons hotel en de vriendelijkheid van ons team aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij te horen dat de kwaliteit van onze bedden en de ideale ligging van het hotel hebben bijgedragen aan een comfortabel verblijf.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 19 december 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is super mooi en netjes aangekleed. Het ontbijt is erg goed maar echter is het hotel wel aardig gehorig. Het hotel ligt centraal in het centrum waardoor je veel omgevingsgeluiden van buiten hoort..

Parkeren is erg gemakkelijk tegenover het hotel

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2023

Beste Egbert,

Hartelijk dank voor deze beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u ons hotel 'super mooi en netjes' vond en dat ons ontbijt erg goed bij u in de smaak viel. Het spijt ons te horen dat u last had van omgevingsgeluiden; ondanks onze drievoudige geluidsisolerende ramen en hogere, stillere verdiepingen kan er in een levendige stad als Antwerpen soms toch geluid van buiten doordringen. We zijn blij dat u de centrale ligging van het hotel waardeert en dat het parkeren gemakkelijk was tegenover het hotel.

Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,

Beoordeeld op 28 november 2023

zeer goede centrale ligging, vriendelijk onthaal, gratis koffie,cappuccino , lockers ter beschikking voor en na het in-uitchecken, geluidsdichte kamer, propere kamers , alleen harde matras, mooi uitzicht op de stad bij ontbijtruimte
een zeer goed 3* hotel

Datum van verblijf: november 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Beste Gast

Bedankt voor uw reactie.

We zijn blij te horen dat de centrale ligging van ons hotel en het vriendelijke onthaal bijgedragen hebben aan een prettige ervaring. Het doet ons goed dat u genoten heeft van de gratis koffievoorzieningen en de geluidsdichte kamers, evenals van het mooie uitzicht tijdens het ontbijt.
Onze excuses dat het matras niet aan uw verwachtingen voldeed; we streven ernaar om met onze kwaliteitsmatrassen van Bultex en onze eigen B&B-kussens iedere gast een goede nachtrust te bieden.
We zijn verheugd dat u de netheid van onze kamers en onze faciliteiten waardeert en ons hotel als een zeer goede 3-sterren optie beschouwt.

Hartelijke groet,