Priceline
ZenHotels.com
Beoordeeld op 14 september 2023

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere mooie kamers. Lekker ontbijt. Voor het familieweekend hadden we 11 kamers gereserveerd. Iedereen was enthousiast over het hotel/kamer/personeel/ontbijt.

Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2023

Beste Inge,

Dank u voor uw mooie beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u en uw familie genoten hebben van de propere mooie kamers en ons vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is fijn om te weten dat ons ontbijt in de smaak viel bij iedereen. Onze centrale locatie in Antwerpen maakt het inderdaad gemakkelijk om de stad te verkennen en te genieten van alles wat het te bieden heeft.

Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en we hopen u en uw familie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!

Beoordeeld op 31 augustus 2023

Super hotel op een super locatie! Heel mooi gelegen tussen het station en het centrum, mooie/chique omgeving die redelijk rustig is. Kamer en badkamer was schoon, niet heel groot, maar praktisch ingedeeld. Alleen het water in de douche liep niet heel snel weg, maar daar kan naar gekeken worden. Airco in de kamer werkte ook goed en je kon ook de ramen opzetten. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar ze doen niet moeilijk als je je eigen ontbijt uit de Jumbo (gelegen onder het hotel) opeet op het dakterras in het zonnetje. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2023

Beste Emivd,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn blij te horen dat u onze locatie en de netheid van de kamer en badkamer waardeerde. Ons hotel is inderdaad ideaal gelegen tussen het station en het stadscentrum, en we streven ernaar om onze kamers altijd schoon en praktisch te houden. Wat betreft het water in de douche, we zullen dit zeker onderzoeken en indien nodig actie ondernemen om het probleem op te lossen.

Het is fijn om te weten dat u genoten heeft van ons dakterras en de mogelijkheid om uw eigen ontbijt te nuttigen.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 augustus 2023 via mobiele applicatie

Midden in het centrum, geluidsdichte kamer, net hotel nog maar nieuw gebouwd. goed bed, lekker ontbijt met ontbijtruimte op de 6de verdieping, dus uitzicht over de stad.
Vriendelijk personeel!

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Kamertip: Geen parkeergelegenheid en vermijd ontbijt ts 8u en 10u want dan is het mega druk
Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2023

Beste Patricia,
Hartelijk bedankt voor uw fijne review.

Wat leuk om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat u tevreden was met onze uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en gunstige ligging. We zijn ook blij dat het ontbijt heeft gesmaakt.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 3 juni 2023 via mobiele applicatie

Fijn modern hotel , ideale ligging midden in het centrum. Kamer was niet heel groot, maar erg praktisch ingericht en brandschoon. De receptie is op de 6e etage, evenals het ontbijtbuffet. Het ontbijt vonden wij heel goed. Er is een koffiemachine waar je heel de dag gratis koffie kunt pakken. Espresso, cappuccino, latte machiato etc.
Ook is er een klein buitenterras. Wij hadden onze auto geparkeerd bij parkeergarage Opera aan de overkant. Onder het hotel zit een supermarkt.
Wij zouden zeker nog eens terugkomen als we weer naar Antwerpen gaan.

Kamertip: Boek ontbijt bij, is heerlijk !
Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2023

Beste Jolanda,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van ons moderne hotel en de ideale ligging in het centrum van Antwerpen. Het is fijn om te weten dat u onze praktisch ingerichte en brandschone kamers waardeert. Ons ontbijtbuffet op de 6e etage is inderdaad een hoogtepunt, en we zijn blij dat u het uitgebreide aanbod en de gratis koffiemachine gedurende de dag op prijs stelde.

Het buitenterras is een geweldige plek om te ontspannen en we zijn blij dat u daar gebruik van heeft kunnen maken.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen wanneer u terugkeert naar Antwerpen.

Beoordeeld op 3 mei 2023

Leuk modern hotel tussen het station & de Meir. Rustige ligging en mooi zicht vanuit de bar & ontbijtruimte. Bij mooi weer kan je zelfs buiten zitten op +6.
Goede kamer indeling, rustige gangen, super matras.
Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2023

Beste Krist,
Bedankt voor uw fijne review.

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en onze gezellige sfeer daaraan bijgedragen heeft!

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,