PricelineUS$ 74
TravelocityUS$ 73
Orbitz.comUS$ 73
Beoordeeld op 28 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel voor een weekendje Antwerpen !
Prijzen zijn zeer schappelijk en de kamers zijn zeer praktisch ingericht en proper met een lekkere douche !
Ook het ontbijt was zeker de moeite ..
Zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens naar Antwerpen komen !

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor uw aardige woorden.

Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en van de kamer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch modern hotel. Ligt aan de winkelstraat en is goed te bereiken. Auto kan je voordelig parkeren bij de Opera Indigo parking, vooraf reserveren via de app OPnGO, dan betaal je per 24 uur maar €10. Service in hotel is goed, kamers zijn modern en efficiënt ingericht. Zowel airco als verwarming kan je zelf bedienen. Fijne bedden, ruime badkamer en een prachtig uitzicht op de stad. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar konden gratis gebruik maken van koffie/thee faciliteiten bij ontbijt buffet.

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Wat fijn dat u het zo uitstekend naar uw zin heeft gehad bij ons! We zetten ons elke dag met veel plezier in voor onze gasten en de waardering stellen we enorm op prijs.
We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van de mooie kamer en de comfortabele bedden.

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Is hotel met vriendelijk personeel. De kamers lagen op dezelfde verdieping zonder te vragen. Onze kamer was perfect schoon, die van de kinderen (twintigers) helaas minder. Dit is echter goed gemaakt met gratis rondje in de bar.
Helaas ging de bar wel vroeg dicht (laatste.ronde voor 22.30 maar we mochten het avond 2 meenemen naar de kamer)
Het hotel is wel behoorlijk warm. Wij sliepen daarom met open raam dus dan heb je wel straatgeluiden maar echt storend was dat niet.
Jet zpu handig zijn als je de deur van het hotel.kon openen met een code maar jezelf aanmelden is dan wel.weer veilig.
Het hotel ligt aan het begin van het winkelgebied. Echt op de hoek.
Goed parkeren kun je recht aan de overkant bij de opera. Ie kunt reserveren via de app OpnGo. Kost dan 10 euro per 24 uur. Heel handig.

Kamertip: Parkeer de auto bij de opera na reservering met OpnGo app. Een stepje huren is leuk als je snel naar deandere kant van de stad wilt om te eten bijvoorbeeld.
Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2022

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback.

Ons team bedankt u voor de complimenten. Klanttevredenheid is voor ons belangrijk en het doet ons plezier wanneer onze gasten opgetogen zijn met onze service.
Uw andere opmerkingen zijn genoteerd, bedankt voor de input. U kunt ook altijd de receptie aanspreken en zij zullen in de mate van het mogelijke dadelijk een oplossing voorzien.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 3 januari 2022 via mobiele applicatie

Prettig hotel! Zowel dicht bij de trein als bij de winkels. Zeker een aanrader voor een bezoekje aan deze stad. Ondanks dat je midden in de stad zit, heb je geen last van de geluiden van buiten. Wij zouden dit zeker aanraden en komen hier zeker nog eens terug.

Kamertip: Neem de trein ipv de auto. Parkeergarages zit snel vol en is in verhouding stukken duurder
Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van B&B HOTEL Anvers Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2022

Beste Nata,
Bedankt voor uw positieve feedback.

Wat leuk dat u genoten heeft van onze ideale ligging in het centrum en de vele faciliteiten.
Fijn te horen dat u totaal geen hinder heeft gehad mbt geluiden buiten.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 28 november 2021 via mobiele applicatie

Superfijn hotel in het centrum van Antwerpen. Kamers waren goed schoon en het ontbijt was erg lekker voor de prijs die wij hebben betaalt! De winkels waren op hele korte afstand bereikbaar. Zeker een aanrader om te verblijven als je naar Antwerpen gaat.

Datum van verblijf: november 2021