Gratis annuleren tot 05/03/21
Booking.com79 US$
Travelocity113 US$
CheapTickets113 US$
Beoordeeld op 10 februari 2019

Perfecte locatie op het Ziud en op wandelafstand van het historisch centrum. Eclectisch art deco stijl - gemeenschappelijke ruimtes dus niet de kamers. Zeer vriendelijke en attent onthaal. Kamers en ontbijt zijn basic, maar wat wil je meer voor die prijs. Aan te raden voor citytrippers die betaalbare charme zoeken en hun geld liever aan iets anders uitgevendan dure overnacting.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 maart 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging bij de zuid en twintigtal minuten wandelen van het centrum van de stad. Vriendelijke verwelkoming. De kamer, badkamer en ontbijt zijn heel basic maar voor die prijs kunt ge niet sukkelen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 januari 2018

Warme ontvangst, heel vriendelijk en behulpzaam. Heel ruime kamer, alles heel netjes. Ruime badkamer. U heeft alles wat nodig is voor een kleine prijs. AANRADER
Ook het ontbijt was lekker. Heel mooie art deco ontbijtzaal

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 19 december 2016

warme en hartelijke ontvangst. Beneden super mooie Jugendstil receptie en ontbijtkamer. Kamers zijn eenvoudig, erg groot en schone grote badkamer. Goede bedden. Ontbijt is vers, redelijke keuze goede prijs/kwaliteit.
Geen hotel van onpersoonlijke gangen. Persoonlijke aandacht en leuke tips. Bij binnenkomst beneden ruikt het wat muf, de kamers zijn zuiver en goed doorlucht en warm.
Uitgangspositie t.o.v. restaurants is goed, dichtbij museum van schone kunsten. Met tram 4 ben je zo in het centrum en anders is 20 minuten lopen goed voor de conditie.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 23 januari 2016

We werden ontvangen door de vriendelijke eigenaresse. De kamers zijn geheel verbouwd; ze zijn prima en ruim en eenvoudig. Het hotel heeft gelukkig de prachtige lounge en ontbijtzaal in tact gelaten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: Lawaai aan de voorzijde viel mee: ik heb goed geslapen.
Datum van verblijf: januari 2016
  • Reistype: Reisde alleen