Teun van Buuren
Rotterdam, Nederland

Top hotel

4,0 van 5 bollen11 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Bij binnenkomst prima ontvangst, we waren een uur voor het inchecken in het hotel en de kamer was al beschikbaar. Kamer was top, alleen ons bed kraakte behoorlijk, verder was het top. Het ontbijt was prima, en het hotel ligt op loopafstand van alle leuke plekken van Antwerpen
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 mei 2024
Beste gast,
Fijn dat u even de tijd nam om uw ervaring met ons te delen.

Het verheugt ons te horen dat u een aangename ontvangst heeft ervaren en dat de kamer reeds beschikbaar was voor de officiële inchecktijd. Het doet ons ook goed dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat onze locatie bijdroeg aan een positieve ervaring van uw bezoek aan Antwerpen.

We betreuren het te horen dat het bed niet helemaal naar wens was en krakende geluiden maakte. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit nauwkeurig onderzoeken om de kwaliteit van uw toekomstige verblijf te waarborgen. Onze bedden zijn normaal van hoge kwaliteit, en dit soort feedback is voor ons belangrijk om verdere verbeteringen aan te brengen.

Het is fijn om te vernemen dat het ontbijt naar wens was. Ons ontbijtbuffet met warme en koude keuzes is iets waar we trots op zijn, net als ons historische pand met de 16e-eeuwse Pagaddertoren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Volledig restitueerbaar
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
1.0 km van Hotel Rubens - Grote Markt
Room adapted for special needs.
1.5 km van Hotel Rubens - Grote Markt
3.4 km van Hotel Rubens - Grote Markt
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 29 april 2024

We werden erg vriendelijk ontvangen, kregen uitleg waarom de stad overhoop ligt met verbouwingen. We waren al vroeg in het hotel en konden de koffer netjes apart zetten. Ook kregen we de parkeerkaart voor de auto (met oplader voor mijn elektrische auto). s'Middags kregen we de sleutel van de kamer en werden aangenaam verrast door het "love package" om onze trouwdag te vieren. Prima kamer, goed bed, lekkere koffie op de kamer. De douchestraal had iets harder gemogen, maar verder zeer tevreden. We gaan zeker nog een keer terugkomen. De locatie is top, via de schoenmakersstraat ben je in 2 minuten op de grote markt.

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2024

Beste Chris,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons team goed te horen dat onze locatie als 'mega' wordt ervaren en dat u tevreden bent over de vriendelijke ontvangst en de duidelijke uitleg aangaande de werkzaamheden in de stad.

Het was ons een genoegen om uw bagage veilig op te slaan en uw parkeerkaart te verzorgen, inclusief de oplaadmogelijkheid voor uw elektrische auto. Dat u aangenaam verrast werd door het 'love package' ter ere van uw trouwdag, stemt ons bijzonder vrolijk.

Wat betreft de douchestraal, begrijpen we dat u een krachtigere straal prefereert. Wij nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken. We zijn verheugd te horen dat de kamer, het bed en de koffie op de kamer naar wens waren. Ons hotel streeft ernaar om uw verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.

Het feit dat u overweegt terug te keren naar ons hotel, beschouwen wij als een mooi compliment. Door onze centrale ligging in het historische hart van Antwerpen, zijn wij inderdaad slechts een korte wandeling verwijderd van de Grote Markt en vele andere bezienswaardigheden.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 23 april 2024 via mobiele applicatie

Ideale locatie, dicht bij de meir.
Warm onthaal, vriendelijk en attent personeel.
Lekker en verzorgd ontbijtbuffet met zeker voldoende variatie. Mooie, rustige ontbijtruimte.
Heel mooie, nette kamer met prachtige badkamer. Leuk detail hier waren de Rituals producten. Enkel ´s morgens wat geluid op de gang...
Grote aanrader, hier komen we zeker terug!!!

Datum van verblijf: april 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2024

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te lezen dat onze locatie nabij de Meir ideaal was voor uw verblijf en dat u de warmte en attentie van ons personeel op prijs heeft gesteld.

Echter, we betreuren het dat u 's morgens enig geluid op de gang heeft ervaren. We streven altijd naar een rustige omgeving en uw feedback is belangrijk voor ons. We zullen dit blijven monitoren om de rust van onze gasten te verzekeren.

Het doet ons plezier te vernemen dat u heeft genoten van het lekkere en verzorgde ontbijtbuffet in onze mooie en rustige ontbijtruimte. Ook zijn we blij dat de kamer en de prachtige badkamer met de Rituals producten naar wens waren.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 januari 2024

Zeer vriendelijk personeel, en mooie propere kamers, het ontbijt was ook zeker in orde, ook lekkere wafeltjes die je zelf kon bakken.
We mochten langer op de parking staan, ze keken even na of het zou lukken, en het was geen probleem. Dus konden we nog wat langer de stad in gaan.

Kamertip: goed hotel midden centrum
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2024

Beste gast,
Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.

We zijn blij te horen dat u ons personeel zeer vriendelijk vond en de kamers naar wens waren. Fijn dat het ontbijt en de zelf te bakken wafeltjes in de smaak vielen. Het doet ons plezier dat we flexibel konden zijn met de parkeertijd, zodat u langer van de stad kon genieten.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin het weekend in dit hotel verbleven en dat was een prima besluit. Mooie kamers en prima ligging dichtbij de Grote Markt. Ontbijt was goed verzorgd. Personeel attent en vriendelijk. Aanrader bij bezoek aan Antwerpen. Tip: parkeerplaats bij boeking gelijk reserveren. Het hotel heeft 5 parkeerplaatsen op loopafstand.

Kamertip: Zie omschrijving: reserveer parking.
Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze hoge score.

We zijn blij te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf en onze mooie kamers en gunstige ligging dichtbij de Grote Markt. Fijn dat u het ontbijt goed verzorgd vond en ons personeel attent en vriendelijk ervaren heeft. Bedankt voor de tip over het reserveren van een parkeerplaats. Inderdaad, we hebben een beperkt aantal parkeerplaatsen (16) op loopafstand en het is altijd een goed idee om deze van tevoren te reserveren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 augustus 2023

Prima verblijf in hartje Antwerpen. Gevarieerd en ruim ontbijt. Ruime, schone kamers met minibar en waterkoker. Badkamer is schoon. Föhn aanwezig. Locatie is super. Bijna alle activiteiten lopend vanuit hotel gedaan. Waar voor je geld.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.

We zijn blij te horen dat u ons ontbijt gevarieerd en ruim vond en dat u tevreden was met de schone en ruime kamers, voorzien van een minibar en waterkoker. Fijn dat u de locatie van ons hotel in hartje Antwerpen als super heeft ervaren en dat u de meeste activiteiten lopend vanuit het hotel heeft kunnen doen. Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en het delen van uw ervaring met anderen. We hopen dat u een geweldige tijd heeft gehad in Antwerpen en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,