c P
Oostende, België

TOP

5,0 van 5 bollen23 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ideale locatie, dicht bij de meir.
Warm onthaal, vriendelijk en attent personeel.
Lekker en verzorgd ontbijtbuffet met zeker voldoende variatie. Mooie, rustige ontbijtruimte.
Heel mooie, nette kamer met prachtige badkamer. Leuk detail hier waren de Rituals producten. Enkel ´s morgens wat geluid op de gang...
Grote aanrader, hier komen we zeker terug!!!
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 25 apr 2024
Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te lezen dat onze locatie nabij de Meir ideaal was voor uw verblijf en dat u de warmte en attentie van ons personeel op prijs heeft gesteld.

Echter, we betreuren het dat u 's morgens enig geluid op de gang heeft ervaren. We streven altijd naar een rustige omgeving en uw feedback is belangrijk voor ons. We zullen dit blijven monitoren om de rust van onze gasten te verzekeren.

Het doet ons plezier te vernemen dat u heeft genoten van het lekkere en verzorgde ontbijtbuffet in onze mooie en rustige ontbijtruimte. Ook zijn we blij dat de kamer en de prachtige badkamer met de Rituals producten naar wens waren.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Volledig restitueerbaar
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
1.0 km van Hotel Rubens - Grote Markt
Room adapted for special needs.
1.5 km van Hotel Rubens - Grote Markt
  • ZenHotels.com
2.7 km van Hotel Rubens - Grote Markt
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 22 januari 2024

Zeer vriendelijk personeel, en mooie propere kamers, het ontbijt was ook zeker in orde, ook lekkere wafeltjes die je zelf kon bakken.
We mochten langer op de parking staan, ze keken even na of het zou lukken, en het was geen probleem. Dus konden we nog wat langer de stad in gaan.

Kamertip: goed hotel midden centrum
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2024

Beste gast,
Vriendelijk dank voor het delen van uw waardering.

We zijn blij te horen dat u ons personeel zeer vriendelijk vond en de kamers naar wens waren. Fijn dat het ontbijt en de zelf te bakken wafeltjes in de smaak vielen. Het doet ons plezier dat we flexibel konden zijn met de parkeertijd, zodat u langer van de stad kon genieten.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezin het weekend in dit hotel verbleven en dat was een prima besluit. Mooie kamers en prima ligging dichtbij de Grote Markt. Ontbijt was goed verzorgd. Personeel attent en vriendelijk. Aanrader bij bezoek aan Antwerpen. Tip: parkeerplaats bij boeking gelijk reserveren. Het hotel heeft 5 parkeerplaatsen op loopafstand.

Kamertip: Zie omschrijving: reserveer parking.
Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze hoge score.

We zijn blij te horen dat u en uw gezin genoten hebben van uw verblijf en onze mooie kamers en gunstige ligging dichtbij de Grote Markt. Fijn dat u het ontbijt goed verzorgd vond en ons personeel attent en vriendelijk ervaren heeft. Bedankt voor de tip over het reserveren van een parkeerplaats. Inderdaad, we hebben een beperkt aantal parkeerplaatsen (16) op loopafstand en het is altijd een goed idee om deze van tevoren te reserveren.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 augustus 2023

Prima verblijf in hartje Antwerpen. Gevarieerd en ruim ontbijt. Ruime, schone kamers met minibar en waterkoker. Badkamer is schoon. Föhn aanwezig. Locatie is super. Bijna alle activiteiten lopend vanuit hotel gedaan. Waar voor je geld.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.

We zijn blij te horen dat u ons ontbijt gevarieerd en ruim vond en dat u tevreden was met de schone en ruime kamers, voorzien van een minibar en waterkoker. Fijn dat u de locatie van ons hotel in hartje Antwerpen als super heeft ervaren en dat u de meeste activiteiten lopend vanuit het hotel heeft kunnen doen. Nogmaals bedankt voor uw lovende woorden en het delen van uw ervaring met anderen. We hopen dat u een geweldige tijd heeft gehad in Antwerpen en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 juli 2023

Super fijn hotel, leuke mensen en een geweldige locatie.

Wij hadden het hotel geboekt voor 2 nachten (zaterdag t/m maandag) en het was helemaal top! Bij aankomst werden wij super vriendelijk begroet. We waren wat vroeg dus onze kamer was nog niet klaar, maar dat was zeker geen probleem. We konden onze koffers achter de balie zetten.

Toen we uiteindelijk in de kamer waren zag alles er piekfijn uit. Ik had een love package besteld en dat was ook allemaal erg goed geregeld.
Het ontbijt was ook erg goed en ruim voldoende keuze.

wij hadden een parkeerplek gereserveerd en dat was ook allemaal goed geregeld. goed op loop afstand van het hotel en in laden en uit laden voor de deur van het hotel was ook zeker geen probleem en genoeg ruimte voor.

Kortom wij hebben een zeer prettig verblijf gehad en het ontbrak ons aan niks!!

Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

Wat is het magnifiek om te lezen dat jullie een heerlijk verblijf bij ons hebben gehad en dat de gastvrijheid van onze medewerkers niet onopgemerkt is gebleven! We zullen de complimentjes zeker met het team delen.

We zien jullie graag weer eens terug.

Beoordeeld op 10 juli 2023

Dit hotel mist gezelligheid. Voor de rest was alles dik in orde. Ruime, schone kamers, goed ontbijt en afgepast vriendelijk personeel. Geen bloemetje bij de receptie e,d. De receptionist gedroeg zich als een robot. Jammer!

Kamertip: Goede ligging in het centrum maar de straat, Oude Beurs, is saai. Voor iets meer boek je een kamer in het Hilton vlakbij het Rubens hotel,
Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2023

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

We zijn blij te lezen dat u tevreden was met de ruime kamers en het lekkere ontbijt.

Het spijt ons echter dat u de gezelligheid miste tijdens uw verblijf. We zullen uw opmerkingen over de receptie en het personeel in overweging nemen om de sfeer in ons hotel te verbeteren, bedankt voor deze feedback. Hopelijk heeft u toch van een goede nachtrust en van een fijn bezoek aan Antwerpen genoten.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.