Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 172
PricelineUS$ 173
Hotels.comUS$ 172
TravelocityUS$ 172
Trip.comUS$ 172
eDreamsUS$ 160
Beoordeeld op 25 april 2022

Prachtig hotel met goede service, schoon, klantvriendelijk, lekker ontbijt en excellente bedden!!! Wij hadden 'n kamer met 'n prive terras in de tuin, dat was echt genieten en zo heerlijk rustig ook. In 1 minuut sta je op de Grote Markt, echt 'n aanrader!!!!

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor deze mooie review.

Het doet ons plezier om te lezen dat onze gunstige prijs-kwaliteitverhouding en centrale ligging u van dienst konden zijn.

Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw.

Beoordeeld op 19 april 2022

Dit hotel ligt op een toplocatie, er werkt zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt is zeer verzorgd en lekker. De bedden zijn zeer comfortabel en de kamers netjes en ruim. 's Nachts is het er zeer stil, wat je niet verwacht midden in deze bruisende stad.

Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een prettig verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was met de netheid en ons lekker ontbijt.

Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw.

Beoordeeld op 30 maart 2022 via mobiele applicatie

Het was een fijn nachtje weg. Het hotel ligt super gunstig op loopafstand van talloze horeca gelegenheden, supermarktjes/bakkers en bezienswaardigheden. Parking op loopafstand, was wel even zoeken naar het licht (is blijkbaar een knop voor).
Kamer is ruim en schoon, dikke plus voor de rituals producten. Bed zou beter zijn als er boxsprings gebruikt zouden worden ipv het houten onderstel.
Personeel vriendelijk en attent.
Ontbijt lekker, wat mij betreft genoeg keuze. Zelf wafels maken vond ik een leuke touch.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste Yara,
Bedankt voor uw mooie reactie.

Wat is het fijn om te lezen dat alles uitstekend naar wens was bij uw bezoek aan ons hotel. Het doet ons plezier dat u de netheid van uw kamer, het lekkere ontbijt en onze centrale ligging als grootste pluspunten aangeeft en dat ook onze Rituals-badproducten u konden bekoren! Al onze bedden zijn boxsprings, geen enkele kamer heeft een houten onderstel. Het doet ons ook veel genoegen dat de gastvrijheid van onze medewerkers niet onopgemerkt is gebleven.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 9 februari 2022

Mooie rustige kamers. Prima uitgebreid ontbijt. Alles was tiptop in orde. Hotel ligt ook op wandelafstand van vele restaurants, grote markt, ... We komen hier zeker terug bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback en mooie score.

We lezen met veel plezier dat u van een heerlijk verblijf bij ons heeft genoten en dat alles naar wens was. We hopen dat u met genoegen aan uw verblijf in ons hotel terugdenkt!

Hartelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 5 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi aangekleed met een uitstekende ligging. De parkeergarage ligt op 3 minuten lopen. De kamer is qua meubilair prachtig, alleen er mist zeker wat qua aankleding of extra’s. Er is geen nespresso, er is geen strijkijzer, geen radio etc. Toch jammer. Het ontbijt mist ook iets speciaals, de standaard afbak broodjes, weinig vers, nauwelijks fruit.
Voor 250 euro per nacht hoop je toch op iets extra’s of bijzonders.

Kamertip: Aan de voorzijde kan het rumoerig zijn
Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van ons hotel.

Wat fijn dat u onze gunstige ligging en de aankleding van het hotel als pluspunten aanhaalt. In alle Deluxe kamers zijn Nespresso machines aanwezig, een strijkijzer is op aanvraag beschikbaar en via de televisie kunt u naar de radio luisteren. Wat het ontbijtbuffet betreft, zijn we momenteel een beetje gelimiteerd door de covid-19 maatregelen. Als u iets extra wenst bij het ontbijt, mag u dat altijd vragen, dan kijken we met plezier wat we voor u kunnen doen. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens.