Gratis annuleren tot 29/05/22
PricelineUS$ 175
Hotels.comUS$ 175
TravelocityUS$ 175
Beoordeeld op 21 december 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel wat zich bevind in een rustige straat vlakbij de grote markt. Kamers zijn ruim en netjes.
Vriendelijk personeel en een lekker ontbijt buffet.
Wat wij wel jammer vonden is dat het hotel geen restaurant heeft waar je savonds kan eten of roomservice kan bestellen.

Datum van verblijf: december 2021
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2021

Beste gast,
Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om ons feedback te geven.

We zijn verheugd dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en onze gunstige ligging daaraan bijgedragen heeft. Het hotel beschikt inderdaad niet over een restaurant, maar in de nabije omgeving bevinden zich meerdere restaurants dus aarzel niet ons personeel te vragen naar aanbevelingen. Wel fijn om te lezen dat ons ontbijt jullie gesmaakt heeft.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 20 december 2021

We verbleven in kamer 311 gelegen aan de achterkant van het hotel; Het is er rustig verblijven.. We raden deze kamer aan. De medewerkers zijn zonder uitzondering in de weer om je verblijf aangenaam en comfortabel te maken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en royaal. Het hotel is uitstekend gelegen om het historisch centrum te bezoeken. Een aanrader

Datum van verblijf: december 2021

Beste Pierre,
Bedankt voor uw review en hoge score.

We lezen met plezier dat u een aangenaam verblijf had en dat het ontbijt zo gesmaakt heeft.

Met vriendelijke groeten en prettige feestdagen,

Beoordeeld op 14 augustus 2021 via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw hier geslapen voor 1 nacht
Dichtbij alle voorzieningen en op loop afstand van parking ( betaald)
Bedden zijn goed maar helaas bij de koffie/thee faciliteiten maar 1 thee zakje (groene thee die ik niet lekker vond)

Lift was erg traag en duurde soms een eeuwigheid

Bij vertrek heb ik helaas mijn toilet tas achter gelaten met ern dure aftershave erin
Paa bij thuiskomst in Nederland merkte ik dat

Een e-mail naar hotel gestuurd met vraag of dit opgestuurd kon worden ( wilde best betalen hiervoor)

Hier kreeg ik geen enkel antwoord op en paar dagen later nog een mail gestuurd met alle gegevens en informatie

Ook hier geen enkele antwoord op
Dit is zeer teleurstellend en ondanks dat het mijn fout was, had ik op zijn minst een antwoord verwacht
Ik zal in toekomst ( dit was mijn 4e overnachting) helaas een ander hotel uitzoeken

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste Stephen,
Bedankt voor uw recensie.

Fijn dat u tevreden was met onze centrale ligging en comfortabele bedden. We hebben op uw e-mail gereageerd, hier hebben we echter geen reactie op gekregen. Bij deze laten we daarom ook langs deze weg graag weten dat we uw toilettas kosteloos hebben opgestuurd naar het opgegeven adres.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 13 augustus 2021

Aangenaam, efficiënte ontvangst, perfect ontbijt,wegens het prachtige weer op het binnenpleintje, prachtige kamer, heel vriendelijk personeel. Het hotel is heel goed gelegen in de oude stad, vlakbij oa de grote markt, het consciense plein.Hier komen we zeker nog!

Datum van verblijf: augustus 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste gast,
Bedankt voor deze perfecte score.

Het doet ons plezier dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd verblijf. Wat fijn dat u helemaal tevreden was met onze gunstige ligging en het ontbijt dat u heeft kunnen consumeren op ons binnenplein!

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 1 augustus 2021

We hebben genoten van ons weekend Antwerpen en dit hotel was de perfecte uitvalbasis. 1 minuut lopen en je staat op de Grote Markt, maar toch zit je hier heerlijk rustig. Heerlijke bedden, super ontbijt met alles wat het hartje begeert en gastvrije mensen. Je kan hier ook een parkeerplaats reserveren maar met grote auto's wordt het erg krap...
Bedankt voor alles!

Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste Anja,
Bedankt voor deze mooie review.

Prettig te vernemen dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed en dat onze comfortabele bedden en het uitgebreide ontbijt in goede aarde zijn gevallen. U kunt inderdaad parkeerplaatsen reserveren. Graag laten we u weten dat we ook grotere parkeerplaatsen beschikbaar hebben. Laat ons bij uw reservatie gerust weten dat u zo'n grotere plaats wilt!

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groeten,