Beoordeeld op 11 maart 2020

Wat een heerlijk hotel. Kregen prachtige kamer met openslaande deuren en eigen terrasje in binnentuin. Heerlijk bed. Prachtige badkamer, apart toilet. Goed gevulde minibar. Gezellige verlichting. Uitstekend ontbijt.
Zeer centraal gelegen, niettemin heel rustig. Eigen parkeergelegenheid (betaald).
Een absolute aanrader.

Kamertip: Kamers achter in het hotel, begane grond, met eigen terrasje, super! En dat middenin de stad.
Datum van verblijf: maart 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2020

Beste Roetje1,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en voor uw sympathieke woorden.

Het doet ons veel plezier dat uw verblijf dusdanig naar wens was dat u ons als een absolute aanrader aanbeveelt. Fijn dat u het terrasje in de binnentuin waardeerde en dat ook ons uitgebreide ontbijt een pluspunt voor u vormde. Het was een genoegen u te mogen ontvangen. Bij een volgend bezoek aan Antwerpen staan we dan ook graag weer voor u klaar!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 februari 2020 via mobiele applicatie

Hotel Rubens is een zeer mooi, proper hotel!
Wij kregen een ruime kamer, alles wat je nodig hebt en zeer proper.
Goed geslapen, extra groot bed.
Vriendelijke bediening/personeel, lekker en voldoende ontbijt.
Het hotel is zeer goed gelegen in het centrum van Antwerpen en mogelijkheid tot parkeren bij het hotel.
Prijs - kwaliteit top!

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2020

Beste gast,

Wat een fijne review, bedankt daarvoor! We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel! Op loopafstand van alle bezienswaardigheden en restaurantjes etc.
Kamers zijn netjes en schoon.
Ontbijt is lekker en personeel is vriendelijk.
Ook vond mijn man de ‘Napoleon’ snoepjes bij de receptie erg lekker :-)

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamers, de aangeboden snoepjes en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt, we delen de complimenten zeker met ons team!

Beoordeeld op 8 januari 2020

Samen met mijn vriend ging ik een nachtje weg naar Antwerpen. Alles was redelijk schoon en de locatie lag perfect in de stad. Ik had een kamer voor 220 euro en het was in mijn beleving erg klein (ik heb de andere kamers niet gezien) maar ik had toch wat 'luxer' verwacht. Verder was het ontbijt heel lekker en hebben we heerlijk geslapen. Voor luxe zou ik hier niet terug gaan maar voor een weekendje weg om alleen even te slapen wel.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2020

Beste gast,
Bedankt om uw ervaring met ons te delen.

Wat fijn dat u een aangenaam verblijf had bij ons! Wel jammer dat de kamer wat klein was voor u. Hopelijk vormde dit geen al te grote hinder. We wensen u een prettig 2020 en hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen in de toekomst!

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 7 januari 2020

Modern hotel in een van de oude gebouwen van de Antwerpse binnenstad. Mooi, netjes, centraal gelegen en een prima ontbijt. Puntje van kritiek: ik vond het inchecken (nota bene door 2 personen uitgevoerd) nogal knullig en traag.

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden. We noteren uw opmerking over het inchecken. Hopelijk ondervond u hier geen al te grote hinder van. We wensen u een prettig 2020 en hopen u snel opnieuw te mogen ontvangen.