Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt ongeveer 25 meter van de grote markt in een rustige straat. Vanwege oudjaar hadden we een kamer aan de achterkant gevraagd en daar was het heel rustig. Nette moderne kamer met een apart toilet en een goed bed. Kleine badkamer met 1 wastafel en een ruime douche.
Alles was goed schoon.
Ontbijt was goed. Parkeergarage grote markt is 5 minuten lopen.

Datum van verblijf: januari 2019
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen dat de grootte van de badkamer geen al te groot ongemak was voor u.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Een mooi en luxueuze plaats op 100m van de grote markt. Goed ontbijt, perfecte locatie om Antwerpen te ontdekken. Rustig, propere kamer en vriendelijk personeel. Prijs - kwaliteit is het hotel zeker goed voor een verblijf voor een weekend. Zeker een aanrader.

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en mooie score!

Het doet ons plezier dat u zo tevreden was over onze perfecte centrale ligging en het goede uitgebreide ontbijt.

Wat leuk dat u ook onze prijs-kwaliteitverhouding aanhaalt als positief punt!

We hopen dan ook u opnieuw te mogen verwelkomen in de toekomst! Alvast een fijn eindejaar gewenst.

Beoordeeld op 26 december 2018

Mooi hotel gelegen pal in het centrum, grote markt op wandelafstand.
Vriendelijke ontvangst en bediening door het personeel.
Zeer mooie en ruime kamers.
Verzorgd ontbijt in buffet.
Prijs/kwaliteit TOP!!

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Beste Wim, Bedankt voor deze zeer positieve review.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We wensen u een fijne jaarwisseling en hopen u volgend jaar nog eens te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 9 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijk weekend gehad . Locatie was super, beter kunnen wij niet bedenken. Erg genoten van het mooie Antwerpen. Het hotel zorgt ervoor dat je kunt genieten. Het personeel erg vriendelijk. Dit was ons tweede bezoek en zeker niet de laatste

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Beste Mickella, Bedankt voor deze uitstekende rating.

Het was ons een genoegen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Wat fijn dat alles opnieuw naar wens was. Bij uw volgend bezoek staan we weer voor u klaar!

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 2 december 2018 via mobiele applicatie

Het hotel zit op een gunstige locatie. Op loopafstand van de Meir en 20 minuten lopen van het Centraal Station. Er is ook een ruime keuze aan restaurants en cafes in de buurt. We zaten in de suite en de kamer was heel ruim en opgeruimd. Het bed lag heerlijk en ook de badkamer was niet mis. Het ontbijt was erg standaard en niks bijzonders om op aan te merken. Een fijn weekend gehad!
Het enige vervelende was een rare tik die uit het bad leek te komen. Hiervan konden we niet achterhalen wat het was.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Didier Boehlen, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2018

Beste Martijn,

Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn blij dat je een leuk weekend had in Antwerpen en dat je verblijf bij ons aangenaam was. Het doet ons plezier dat u tevreden was over de grootte van uw suite en de gunstige centrale ligging van ons hotel. We hebben uw opmerking over de badkamer doorgegeven aan de onderhoudsdienst. Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen bij uw volgende bezoek!