Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

De kamer was in orde en proper. Het ontbijt was misschien wel uitgebreid maar zeker niet verzorgd en er zat haar in de confituur. De vriendelijkheid van het personeel kon ook beter. Kortom: voor de betaalde prijs verwachtten wij meer van dit hotel. Voor ons volgende bezoek aan Antwerpen zoeken wij een andere overnachtingsplaats.

Datum van verblijf: december 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Beste gast,

Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling.

Ons team doet er graag alles aan om u een uitstekend verblijf te bezorgen; we betreuren dan ook dat u een minpunt ervaren heeft op onze gastvriendelijkheid. Spijtig dat u bijna 3 maanden na uw bezoek ons pas een beoordeel geeft, dit maakt het echter moeilijk om uw opmerkingen verder met het team te onderzoeken.

Indien u tijdens het ontbijt tekortkomingen ervaart, spreek dan gerust een van onze medewerkers aan, zij zorgen er graag voor dat alles, ook op vlak van hygiëne, in orde is. Fijn dat u verder wel kunnen genieten heeft van de kamer.

Wij staan klaar om u een volgende keer beter van dienst te mogen zijn.

Beoordeeld op 9 februari 2018

Wij hebben geboekt: "Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin"
Kosten: €368,- excl. bijkomende kosten (€55,- voor parking, 2 biertjes en de toeristenbelasting)
Voor DIE prijs misten we hier en daar wel wat.
*Het uitzicht: Dit kan ik geen tuin noemen, het is een braakliggend stuk grond (zie mijn foto)
*Op diverse plekken een vervelende lucht, echte mooslucht.
*Wijn die op de kamer gedronken moest worden in een soort van wiskey glas?! Heb zelf een glas beneden uit de "bar" meegenemon.
*Geen gezellige zit beneden in de "lobby" Als je er iets wilt drinken, is het zelf pakken...
* 2x (loos) brandalarm in 1 nacht, kan het hotel niets aan doen, maar naar de gasten toe, die beneden in de lobby stonden, werdt er niets gecommuniceerd. Ook geen excuus op dat moment!! Bij de uitcheck werdt het ook niet meer vernoemd, en de tegemoetkoming, daar heb ik zelf op aan moeten sturen. Ik hoefde de genuttigde wijn niet af te rekenen. Dit zou eigenlijk uit de kant van het hotel mogen komen.

Wat wel prima in orde is:
*De kamer, is mooi, ruim, goed bed, heerlijke producten van Rituals, 2 fijne badjassen aanwezig.
*Goede ligging van het hotel in hartje centrum, net zoals de vorige gast vertelde, NIET aan de grote Markt zoals de naam doet vermoeden.
*parkeergelegenheid is dicht bij het hotel. Kosten vallen mee (€18,-) per dag.
*Prima ontbijt, Wij hebben hier niets gemist !!

Datum van verblijf: februari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Geachte gast,

Allereerst willen we u bedanken om uw mening met ons te delen.

Wat spijtig dat er zoveel misgelopen is tijdens uw overnachting. We hopen dat u ondanks alles toch genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wat fijn dat u het ontbijtje lekker vond en de locatie goed. Wat spijtig dat u de prijs van uw kamer wat aan de hoge kant vond. We proberen een marktconforme prijs te hanteren in het hartje van Antwerpen.

Uw foto hebben we ook bekeken en het klopt dat achter onze tuin er een braakliggend stuk grond ligt, dit stuk werd gedurende de renovatie gebruikt als opslag en zal in de lente opnieuw aangelegd worden met gras.

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het brandalarm en de communicatie. We nemen uw opmerkingen zeker ter harte en zullen hier met ons team hard werken om deze te verbeteren.

Met warme groeten.

Beoordeeld op 30 januari 2018

Ondanks dat het hotel 'Grote Markt' in zijn naam heeft, ligt het aan een zijstraat van de grote markt, niet echt van groot belang maar misschien voor toeristen wel misleidend die denken aan de grote markt te logeren...

Bagage in- en uitladen voor de deur niet mogelijk wegens te smalle straat, dan maar doorgereden naar de parking 'Grote Markt' dewelke op 5 minuten wandelen is van het hotel à 20euro / nacht.

Inchecken zeer vlot doch 'sec' verlopen, er is weinig tot geen sfeer bij het binnenkomen van dit hotel, wat toch zeer opmerkelijk is voor een 4sterren.
Het is mij enorm opgevallen dat er op geen enkel moment en in geen enkele ruimte muziek is, noch in de lobby, bar, ontbijtzaal,...

Ruime en verzorgde kamer met voldoende berging, aparte badkamer en apart toilet.
Toilet was helaas niet zo mooi afgewerkt, loshangend papier en onafgewerkte muur (zie foto, kamer 306), not done voor een 4*.

Temperatuur moeilijk te regelen, je kan enkel + of - gaan maar de sterkte van de blazer is niet in te stellen. Blazer staat gericht op een kant van het bed dus we hebben dit moeten verzetten om niet in de luchtstroom te liggen.

Geen regelbare verwarming op de badkamer dus bij het douchen 's morgens niet al te warm, onaangenaam.
Ruime keuze aan Rituals producten en voldoende handdoeken, een pluspunt.

Grote TV en voldoende regelbare verlichting van aan het bed zelf.

Ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid, sapjes, koffie(s), yoghurt, charcuterie, ontbijtgranen, brood, koeken, roerei, spek, worstjes, bonen in tomatensaus, gekookte eitjes (zelf te koken naar believen), verse pannenkoeken,...

Zoals reeds gemeld, een zeer kille sfeer door gebrek aan muziek.
Geen verwelkoming, niet gevraagd naar kamernummer, enkel (luid) op- en afruimen van 2 jonge meisjes, wellicht studenten of stagiairs, maar duidelijk geen leiding door een verantwoordelijke.
Los van dit, zeer lekker en voldoende ontbeten.

Check-out eveneens vlot verlopen, vriendelijk en correct.

Kortom, een goede overnachting maar de volgende keer in Antwerpen wellicht toch op zoek naar een alternatief.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 januari 2018

We hadden eigenlijk een oubollig hotelletje verwacht, en waren dan ook aangenaam verrast... een zeer mooie trendy kamer met moderne badkamer... en voorzien van Rituals...geweldig !!!
Ook het ontbijt was gezellig in een mooie ontbijtruimte.
De ontvangst was ok, en de ligging van het hotel is ook uitstekend
Niks dan lovende woorden voor hotel Rubens nabij de Grote Markt !
Als jullie nu nog een glaasje bubbels voorzien bij het ontbijt, dan verdienen jullie nog een streepje meer !!!

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Beste Rita, Vriendelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling van ons hotel.
Het doet ons plezier te lezen dat u aangenaam verrast was door de inrichting en de faciliteiten van uw kamer en badkamer. Wat fijn dat het ontbijtbuffet u uitermate heeft gesmaakt en dat u ook tevreden was met de kwaliteit van onze ontbijtzaal. Ons team dankt u voor de lovende woorden. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwennen!
Maak er een mooi 2018 van!

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Tgv mijn 65 e verjaardag verbleven we hier met het hele gezin , het comfort van het hotel, de ligging en het gevoel van gastvrijheid, hebben zeker ook voor onze kinderen bijgedragen aan heerlijke verwendagen dank daarvoor !!!

Datum van verblijf: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Hotel Rubens - Grote Markt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Beste Juliefleur, Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling!
Gefeliciteerd! Het doet ons plezier dat we bij konden dragen tot een geslaagde verjaardag. Leuk te horen dat u en uw gezin het naar hun zin hebben gehad in ons hotel. Onze medewerkers staan bij uw volgende bezoek opnieuw met open armen voor jullie klaar!
Maak er een spetterend 2018 van,