Beoordeeld op 19 december 2019

Perfecte gastheren in het hotel. Een heerlijk Home made breakfast tot de beste tips voor shops and restaurants.
Ruime kamer met free mini bar. Heerlijke Hermes badspullen.
Lounge kamers net open haard.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 16 oktober 2019

Dit hotel is tot in elke hoek prachtig gestyled.
De staff is heel charmant en staat meteen voor je klaar.
De kamer waarin we sliepen (Deluxe Room nr. 10) was prachtig eclectisch ingericht met fantastische belichting en behangpapier. Ook een zeer rustgevende badkamer.
Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2019

Mooi hotel, ruime ontvangst kamers met grote luxe banken
de presidential suite was ruim, met goud behangen en een heerlijk bed,.
De kamer was zeer rustig gelegen,
minibar was inclusief , niet ruim gevuld maar genoeg voor een nacht dat wij er waren,
helaas geen koffie of thee voorziening op de kamer, s ochtend koffie op de kamer laten komen en deze was inbegrepen, super , maar toch. of laat dit even weten via een memo
Verder een super locatie om nog eens naar toe te gaan

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019

Mooi, rustig gelegen hotel, heel leuke kamer, vriendelijke ontvangst en super lekker en gezellig ontbijt met heel verse producten zonder het gevoel dat alles in massa moet aanwezig zijn.... zalige ervaring!

Kamertip: Kamer 10 is zeer bijzonder, over de top kitch dat je er vrolijk van wordt, komen zeker terug
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Klein maar erg gezellig hotel. Zeker leuk om een romantisch en kwalitatief weekend te beleven. Ondanks het mindere weer was ons weekje in Antwerpen erg geslaagd. Kamers luxe en mooi afgewerkt wat de beleving naar een hoog niveau bracht.

Datum van verblijf: mei 2019