Beoordeeld op 26 december 2018

Dit kleine gezellige hotel maakt zijn naam meer dan waar. Mooie kamers, gezellige ruimtes om te chillen en super attent en vriendelijk personeel. Locatie op loopafstand van centrum en restaurants. Top!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 23 november 2018

Heel sfeervolle accommodatie met mooie ruime kamers. Lekker ontbijt. De bediening was heel vriendelijk en ontzettend behulpzaam. De binnenplaats helaas niet kunnen bezoeken vanwege de kou, maar dit gaan we zeker nog een overdoen met beter weer. Ontzettend goed gelegen ten opzichte van het gezellig centrum van Antwerpen.

Kamertip: onze superior kamer met Kingsizebed, was beeldig ingericht, ruim en schoon en had een mooie badkamer. Een uitstekende keuze dus.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 18 november 2018

Voor de tweede keer terug in dit hotel midden in het centrum van Antwerpen. Mooi trendy hotel met een relaxte sfeer en goede service ,tegen extra betaling is de auto te parkeren onder het hotel. Mooie binnentuin en veel heerlijke ruimtes beneden om te relaxen met een thuisgevoel. kijk uit naar een volgend verblijf

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Prachtig hotel, goede service, lief personeel.Ligt mooi centraal, ontbijt s'morgens heerlijk.Voelt als thuis komen voor ons, zeker een aanrader.Prachtige kamers, elke kamer is weer anders, maakt niet uit welke je boekze zijn allemaal uniek.

Kamertip: Allemaal prachtig
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 maart 2018

Wij verbleven in één van de luxe-suites voor onze huwelijksnacht en we denken er nog steeds met een heel grote glimlach aan terug. Heel vriendelijke ontvangst in de prachtige lobby, maar toen we de kamer binnen kwamen vielen onze monden open van verbazing. Hoewel de inrichting misschien niet volledig onze stijl is, hebben we nog nooit in zo'n mooie kamer verbleven. De badkamer was echt een pareltje en we hebben geslapen als roosjes op het gigantische bed. Het ontbijt was misschien wat beperkt, maar alle producten waren van topkwaliteit en de bediening was geweldig. Bedankt voor deze bijna paradijselijke ervaring!

Datum van verblijf: februari 2018