Beoordeeld op 10 januari 2018

super, alle details zijn uitgewerkt. Je begeeft je echt in een unieke omgeving waar elke kamer weer anders is. Zeker de deluxe kamers en de suites zijn de moeite aangezien deze zeer unieke features bevatten. De andere kamers zijn dik in orde denk ik maar wel klassieker (wij verbleven in een suite en ik heb de klassieke kamers niet gezien behalve op foto)

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 5 januari 2018

Geweldig hotel, van alle gemakken voorzien. Alle ruimtes en kamers zijn met zeer veel smaak ingericht, modern, gedurfd en zeker niet standaard of alledaags. Als je een hotel zoekt met allure, verrassend ingerichte kamers, dan is dit het juiste adres. Mooie binnentuin. Goede service. Uitgebreid ontbijt. Er is een eigen parkeergelegenheid wat erg handig is. Bovendien ligt het op een steenworp afstand van de Grote Markt en winkelstraten. In een woord, geweldig!

Kamertip: Kijk op de website, daar staan volgens mij alle kamers op. Ze zijn allemaal verschillend maar allemaal met een prachtige eigen stijl.
Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 november 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi ingericht design hotel voorzien van alle nodige luxe. Heel vriendelijke ontvangst. Gezellige salons, lekker ontbijt met vers gebakken spek en eitjes en vriendelijke bediening. Een hippe kamer, dressing, ruime badkamer en free minibar. “Room 7”
Gezellige bar met happy hour. Een aanrader voor een ontspannen verblijf in Antwerpen

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 13 november 2017

Prachtig hotel, goede ligging, rustig, ruime kamers, alle comfort, schitterend ontbijt. Uitstekende uitvalbasis om Antwerpen te bezoeken. Enkel de parkeergelegenheid onder het hotel is niet evident. Het is niet zo ingericht om meermaals per dag in en uit te rijden.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 november 2017

Zeer smaakvol ingericht boutique hotel. Kleinschalig en heerlijk rustig. Vriendelijk personeel. Ligging goed; je loopt zo naar het centrum. Perfect voor een weekendje Antwerpen. Geroemd om hun ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017