“de creatieve zijn super”
Beoordeling van ko'uzi

ko'uzi
Geclassificeerd als nr. 171 van 1.643 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Japans
17 maart 2020 beoordeeld

Misschien wel de beste sushi dat ik in belgie al heb gegeten . De creatieve sushi zijn leuk en lekker .

Datum van bezoek: maart 2020

28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kindvriendelijke bediening. De creaties die op de kaart staan zijn zeer lekker. Mss een beetje prijzig maar toch een aanrader!

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld

Goede bediening lekkere en speciaal sushi niet allen oog mooi maar super lekker!
Prijs is ook ok goede verhouding , vers vis en originele smaken.
moeite waard, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2019
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk onthaald en bediend. Heerlijke witte wijn uit Alsace: goede prijs /kwaliteit verhouding. Sushi’s en maki’s zijn heel lekker en vers. De speciale sushi’s, die elk 3€/stuk kosten, zijn heel mooi, maar dat geld niet waard. Ook de grote schotel met rauwe vis soorten is veel te duur voor de kleine portie.. Kader is ok voor een sushi bar. Wij vonden alles heel lekker, maar hadden geen ‘Wow-gevoel ‘.

Datum van bezoek: november 2019
21 juni 2019 beoordeeld

Pas Japan bezocht met een vriendin, vandaar onze lunch in dit restaurant.
Leuke omgeving en heel lichte zaal, doet misschien wat refterachtig aan. De gin-tonic als aperitief valt goed in onze smaak en die laten we vergezellen met een assortiment sashimi. Alles proeft heel vers en aangenaam gepresenteerd. We vervolgen onze maaltijd met een assortiment sushi, eveneens lekker. Misschien jammer dat we niet wat meer uitleg kregen bij het overhandigen van de kaart. Toch zeker geslaagde lunch.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die ko'uzi bekeken, bekeken ook

In ko'uzi geweest? Deel je ervaringen!