“lekker eten, maar..”

De Taloorkes
Geclassificeerd als nr. 407 van 1.631 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
17 oktober 2017 beoordeeld

Het eten was echt lekker en de borden waren super verzorgd. De bediening was echter onvoldoende wegens simpelweg te weinig. Twee mensen bediening voor het terras, de begane grond en de kelderverdieping. Wij zaten in de kelderverdieping wat op zich gezellig was, maar er hing wel een.. keldergeurtje.
Een halfuur moeten wachten voor de aperitief werd opgenomen, een uur later kregen we de aperitief. Nadat we al anderhalf uur de menukaart hadden bestudeerd en een beslissing hadden genomen kwamen ze onze verdere bestelling opnemen met de mededeling dat we maximum 3-4 gerechten mochten kiezen (voor een groep van 10).
Verder stond ikzelf ook in voor de muziek (er lag een cdeetje van Hooverphonic en REM,..). Als ze een mannetje meer in de bediening zetten, wil ik gerust nog een keertje terugkeren. Hopelijk doen ze dat ook, want dit gaat klanten kosten

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Dame die bediende was alleraardigst. Leuk gesprek over voor ons Nederlanders een onbekende naam van het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

28 september 2017 beoordeeld

De heerlijkste Vlaamse gerechten uit grootmoeders tijd voor een vriendenprijsje.
B.v. waterzooi van vis, maar ook zeewolf met grijze garnaaltjes.
Theresa draagt zorg voor een prettige bediening.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superheerlijke sandwich met zalm gegeten op hun terras. Met aandacht geserveerd, mooi opgediend. Aanrader!

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met z’n negenen. Vis, ribbekes, slaatjes enz. Iedereen was tevreden. Heel vriendelijke bediening hoewel deze vrouw er alleen voor stond. En de prijs is schappelijk. Nu nog iets doen aan de flikkerende lampen.

Reizigers die De Taloorkes bekeken, bekeken ook

In De Taloorkes geweest? Deel je ervaringen!