“Etentje voor feestje”
Beoordeling van Sjalot en Schanul

Sjalot en Schanul
Geclassificeerd als nr. 38 van 1.866 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: Onze menukaart bevat heel veel smakelijke pareltjes. Die vullen we aan met wat het seizoen en de markt ons aanreikt. Ons motto is dagvers en gezond .
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed, top kwaliteit ! Vlotte snelle en aangename bediening. Verse ingrediënten. En alles met zorg bereid. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een van mijn favorieten in Antwerpen. Zeer lekkere slaatjes, niet alleen vegetarisch en meer dan genoeg.
De Arthur en de Isla Bonita zijn ronduit heerlijk. Rode huiswijn aan te raden. Zeer vriendelijk onthaal ook.

8 juni 2019 beoordeeld

We kwamen hier voor het eerst en wilden snel wat eten voor we naar de film gingen achter de hoek bij Cartoons. Of het wel snel genoeg zou gaan, want we wilden de film niet missen. Dat bleek wel te lukken. Ons eerste bezoek in dit restaurant achter de Grote Markt was echt in orde. Het eten kwam vrij snel. De service was hartelijk en de ambiance was leuk. We hebben een overheerlijke pasta gegeten en vooraf een bordje Spaanse ham. De wijn was voortreffelijk. De rekening heeft ons niet omver geblazen en de kaart gaf ons zin om snel nog eens terug te komen. En we waren op tijd in de film.

8 juni 2019 beoordeeld

Wij komen regelmatig, al jaren, omdat de chef met verse producten werkt, alles is ook altijd vers gemaakt. Dat proef je, en je ziet de chef ook , met veel enthousiasme, in de open keuken toveren. Het is er niet overdreven van prijs voor wat je op je bord krijgt, en er wordt serieus rekening gehouden met de vegetariërs.
De bediening is er oprecht vriendelijk en het is aangenaam babbelen met de andere gasten. Er staan zoveel lekkere dingen op de kaart dat we ze ondertussen allemaal gesmaakt hebben, en nu beginnen we gewoon nog eens opnieuw. Rond de grote markt in de koekenstad vind je gewoon niet meer zo'n plek met zulke gastvrouwen, waar je je thuis voelt, en het eten vers proeft en niet naar eenheidsworst!

7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele jaren geleden was ik erg enthousiast over dit gezellige restaurant en kwam ik hier meermaals. Recent terug geweest, de kaart lijkt ongewijzigd, afgezien van de prijzen. Jammer, want het eten is wel lekker, maar voor deze prijs verwacht ik (en m'n gezelschap) toch wat fijnere keuken. En zoals in mijn vorige review: de desserten worden nog steeds stiefmoederlijk behandeld. O.w.v. prijs komen wij jammer genoeg niet meer terug. Hopelijk maken ze werk van een nieuwe kaart met meer unieke gerechten en dan komen we zeker terug. Want gezelligheid en goede service is er zeker wel!

Reizigers die Sjalot en Schanul bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In Sjalot en Schanul geweest? Deel je ervaringen!