Joan H
Den Haag, Nederland

Schone nette kamers, matig ontbijt

Beoordeling van Leonardo Hotel Antwerpen
3,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
We komen al jaren in dit hotel omdat de ligging ons erg goed bevalt. De kamers zijn altijd schoon en keurig en weten we inmiddels ook dat je beter niet ‘n kamer kunt nemen aan de straatkant ivm nachtelijk overlast van late stappers en dronken luidruchtige lieden. Altijd tevreden en voldaan over de totale hotel beleving, checken we uit.

Echter is ons nu voor de 2e keer helaas opgevallen dat de kwaliteit van ‘t ontbijtbuffet erg achteruit is gegaan. Vanmorgen troffen we geen medewerker aan die de kamer nrs opvraagt en constant het dagvers aanvult. Helaas vonden wij om 8uur al geen gekookte eieren en vers brood meer aan. Er lagen slechts kleine broodbolletjes die zichtbaar niet vers maar keihard waren waar je je tanden niet in durfde te steken, oude chocolade broodjes en geen verse croissantjes (vielen uit elkaar). We zagen bij meerdere gasten dat de broodjes op hun borden bleven liggen. Geen bruin brood, geen vers fruit, ‘n grote pot Nutella wat open stond met daarin ‘n smeuïg gebruikt uitziende mes. Daarbij schetste onze verbazing dat elke gast zijn/haar eigen vuil bestek moest afruimen. Dit hebben we nog nooit eerder hier meegemaakt laat staan in ‘n 4 sterren hotel.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Exterior
  • Tripadvisor
1.3 km van Leonardo Hotel Antwerpen
Roomservice
Room adapted for special needs.
  • Vio.com
2.1 km van Leonardo Hotel Antwerpen
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2024 via mobiele applicatie

Wat een top verblijf zeker een aanrader om dit hotel te kiezen zeer goed gelegen dicht bij alles als wij ooit terugkomen naar Antwerpen kom ik zeker in dit hotel terug hele mooie kamers het ontbijt is top en zeer vriendelijk personeel ik was vandaag iets later van mijne kamer maar ze hebben nog alles bijgevuld top klasse

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 26 januari 2024

Mooi Kamers , prachtig warm en modern design en vooral zeer vriendelijke personeel.

Leonardo Hotel Antwerpen is zeker een aanrader , voor zowel zakenreis als toeristisch bezoek alleen of met de familie............................

Hotel is gelegen midden in het centrum van Antwerpen en naast de historische centraal station

MELO

Datum van verblijf: januari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2023 via mobiele applicatie

Een mooi hotel, heel vriendelijk personeel en wij konden zelfs eerder op de kamers, heel fijn. Daarnaast ligt het heel centraal bij het station en wij op prachtig uitzicht op centraal station en je loopt zo de stad in. Wij hadden comfort kamer en zijn wel vrij klein maar je bent er eigenlijk alleen om te slapen. Tevens hoef je pas om 12 uur uit te checken, ook erg fijn. Weinig last van geluid buiten maar wij waren er ook doordeweeks. Schoonmaak zou iets meer aandacht mogen krijgen maar over algemeen prima. Ontbijt op tijd beneden zijn voor tafeltje en ietwat klein ontbijtbuffet maar alles aanwezig en lekker.

Kamertip: P was vol dus auto in andere P gezet, ook erg dichtbij, P Breidel, paar minuten lopen naar hotel
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 24 november 2023 via mobiele applicatie

We hadden geboekt via booking.com
We kregen bij aankomst een upgrade van onze kamer, hij was super mooi en groot !

Parkeergarage moesten we wel even naar zoeken, maar gelukt !

Ontbijt was lekker en compleet.

Hing wel een zoomend geluid in de kamer, denk van de ventilator.

Kamertip: Parkeergarage aan de achterkant
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 30 augustus 2023

Prachtige kamer. Proper en net en met inloopdouche.
Roomservice met food menu. Halal en Vegan gerechten
Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet.
Sympathiek personeel!
Dit hotel is zeker z'n 4 sterren waard!!

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen