16 mei 2018 beoordeeld

Omstreeks 10h aangekomen en direct bagage veilig kunnen achterlaten met een zeer vriendelijke hostess aan de balie.
Zeer goede locatie voor treinreizigers.
Kamer had alles wat nodig was, koffie- en theefaciliteiten aanwezig.
Ontbijt met voldoende keuze en variatie.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw lovende feedback en vertrouwen in het Leonardo hotel te Antwerpen.
Met veel plezier lezen we dat u genoten hebt van onze services. Het is inderdaad wel zo dat wij pal voor het station verwijderd zijn.
Daarom willen wij u graag terug opnieuw van harte welkom heten in de verdere toekomst.
Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manager

15 mei 2018 beoordeeld

Prima hotel mooie inkom personeel vriendelijk lekker ontbeten heel goed geslapen proper kamer geen lawaai of hinder gehad,was heel dicht aan het station ,uitzicht van ons kamer vond ik niet zo mooi kwam uit op een binnenkoer ,

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Beste gast, Wij willen u bedanken voor uw vertrouwen in het Leonardo hotel te Antwerpen. Met veel plezier lezen we dat uw genoten hebt van uw verblijf en van onze services. Daarom willen wij u graag terug opnieuw welkom heten in de verdere toekomst. Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manage

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim bed in krappe kamer. Het geheel zag er schoon uit.

Wat jammer dat het ontbijt niet goed werd aangevuld.

Het hotel ligt zeer centraal recht tegenover het station en de mensen die we tegenkwamen tijdens hun werk waren vriendelijk.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Geachte, Wij willen u bedanken voor uw feedback en voor uw verblijf in het Leonardo hotel te Antwerpen. Het doet ons veel plezier te lezen dat u genoten hebt van uw verblijf. Graag willen wij u graag terug van harte welkom heten in de verdere toekomst. Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manager

30 april 2018 beoordeeld

Prima hotel, kleine parkeergarage maar wel direct in het centrum, ontbijt is perfect, hadden een kamer aan de straatzijde, dit was wel wat gehorig maar geen klachten verder! Voor mensen die slecht ter been zijn zal ik dit hotel niet boeken! Niet echt rolstoel vriendelijk naar de kamer.

Verbleef: april 2018
LeonardoAntwerpen, Front Office Manager van Leonardo Hotel Antwerpen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Geachte
Hartelijk dank voor uw review en vertrouwen in het Leonardo hotel te Antwerpen.
Met veel plezier lezen we dat u genoten hebt van uw verblijf.
Vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manager

29 april 2018 beoordeeld

Hotel ligt super centraal, letterlijk op een steenworp afstand van het CS. Qua locatie een prima uitvalsbasis voor het winkelgebied, de Zoo en overig transport.
Hotel zelf is wel wat gedateerd, prijzen voor een kamer en ontbijt vind ik te hoog. Kamers zijn echt verouderd, bed is door de harde veren niet echt comfortabel. Bij het ontbijt is alles wel aanwezig; broodjes, vleeswaren, cereals en koffie, maar het is het allemaal net niet. Geen gezellig hotel, wel praktisch. Er is ook een parkeer garage onder het hotel, maar deze is zo krap dat de voor de deur gelegen parkeergarage van Q-park aan te raden is.

Kamertip: Wij hadden een 'binnenkamer' zonder uitzicht...
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Geachte,
Eerst en vooral willen wij u bedanken voor uw feedback en vertrouwen in he Leonardo hotel te Antwerpen.
Met veel plezier lezen we dat u genoten hebt van onze central ligging.
Het is inderdaad wel zo dat in een oud gebouw werken maar we doen er alles aan om het up-to-date te houden.
Onze excuses alvast voor het ongemak.
Graag willen wij u opnieuw kunnen verwelkomen in de verdere toekomst.
Met vriendelijke groeten, Naomi Avonds Front Office Manager