79 US$
Hotels.com79 US$
Priceline79 US$
Lol.travel81 US$
Beoordeeld op 3 maart 2020

Fijne, ruime propere kamer.
Vriendelijk personeel.
Fietsenstalling aanwezig om onze fietsen 's avonds veilig weg te zetten.
Hotel ligt dicht bij het station Antwerpen Centraal.
Wij maakten geen gebruik van het ontbijt.

Wil je gebruik maken van de keuken, er is een Delhaize tegenover het hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Filip Goorden, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2020

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Bij een volgend bezoek aan Antwerpen staan we graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 27 februari 2020

onverwacht grote kamer met luxe uitstraling ! meer klein appartement ;)
lekker ontbijt , zeer ruime douche ruimte , zou zeker nog een keer boeken
in dit hotel ! prijs van de kamers is prima voor wat geleverd word

Kamertip: tv signaal viel vaak weg
Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Filip Goorden, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Beste gast,
Heel erg bedankt voor deze perfecte beoordeling.

Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u helemaal tevreden was met ons lekker ontbijt en uw kamer. We kijken er al naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 19 februari 2020

Mooi appartement op een goede locatie, dichtbij het centraal station, de supermarkt en diverse kroegen. Het appartement was schoon en het personeel was erg vriendelijk. De auto konden er gewoon kwijt in de ruime overdekte parkeergarage

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Filip Goorden, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Beste gast,

Wat een mooie review, bedankt daarvoor! Het doet ons erg veel plezier dat u tevreden was over uw verblijf bij ons. We delen uw complimenten zeker met ons personeel. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar!

Beoordeeld op 31 januari 2020

Top hotel, vriendelijke bediening, goeie service.
Zelfs het obstakel met het ontbreken van een creditcard werd gewoon opgelost en zelfs voor de moeite een gratis upgrade gekregen.
De junior suite (Mooi uitzicht) is er zeker een die ik nogmaals zal boeken!

Kamertip: Boek een Junior Suite, dat is zeker de moeite waard.
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Filip Goorden, General Manager van Arass Hotel & Business Flats, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beste Wjmheijnen,

We zijn erg blij te lezen dat alles naar wens was en dat we u van dienst konden zijn met ons vriendelijke personeel en onze gunstige locatie. Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.

Beoordeeld op 15 januari 2020

Zeer goed, goed ontvangen door (Winston en co)
Eerste bezoek aan deze plek, zeker een aanrader.
Prijs kwaliteit ideaal. De service was heel vriendelijk, je voelde je snel welkom in dat hotel.
Ik kan deze plek enkel aanraden!

Datum van verblijf: december 2019

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u hierbij helemaal tevreden was onze ontvangst en de vriendelijkheid van ons personeel. Ons team dankt u alvast voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met vriendelijke groeten,