64hello

Mooi maar prijzig

4,0 van 5 bollen14 jun 2024 beoordeeld
Mooi hotel, in verband met de kamerprijs eenmalig bezoek.
Kamer veel te warm. Airco werkt niet goed.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste 64hello,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw review en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het doet ons plezier te vernemen dat u ons hotel als mooi heeft ervaren. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons en draagt bij aan onze voortdurende inspanningen om de beste gastervaring te bieden. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons Botanic Sanctuary Antwerp.

Exterior
  • Booking.com
  • Hampton
1.1 km van Botanic Sanctuary Antwerp
Bar/lounge
Room adapted for special needs.
Volledig restitueerbaar
  • Mercure
0.8 km van Botanic Sanctuary Antwerp
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 11 juni 2024

1dag verblijf. Zeer tevreden met ons verblijf. Prachtige gebouwen, interieur, design, zeer vriendelijke service. Het lekkerste ontbijt. De spa was ook prachtig. Het was het waard

Datum van verblijf: juni 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2024

Beste Patriciakaro,

Wij willen u bedanken voor uw review over uw verblijf in Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat u een geweldige ervaring heeft gehad en van uw tijd bij ons heeft genoten. Wij streven er voortdurend naar de verwachtingen van onze gasten te overtreffen, en uw steun en positieve feedback betekenen veel voor ons. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 juni 2024

Geweldig genoten van ons weekend Antwerpen. Het hotel is schitterend en een geweldige service.
We hebben het 7 gangen menu op bij Fine Fleur. Geweldig

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2024

Geachte JodieSmans, Namens het hele team van Botanic Sanctuary Antwerp willen wij u hartelijk bedanken voor uw prachtige beoordeling. Het verheugd ons te vernemen dat uw verblijf zo aangenaam is verlopen. Wij kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

Beoordeeld op 4 juni 2024

Één hotel om 'u' tegen te zeggen, droompersoneel, discreet en uiterst attent. Heerlijke brunch en ongeëvenaard ontbijt!

Datum van verblijf: juni 2024

Geachte Climber704835, Met oprechte dank ontvangen wij uw prachtige review. Het doet ons veel genoegen dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons Botanic Sanctuary Antwerp te delen. Uw woorden zijn een bron van motivatie voor ons team. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen en u opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

Beoordeeld op 3 juni 2024

Wij hadden dit hotel gekozen om te vieren dat we 10jaar samen waren. Bij aankomst kregen we een heel mooie upgrade van de kamer. Gans ons verblijf voelden we ons echt verwend en in de watten gelegd. Ons etentje in Fine Fleur was heerlijk. Het ontbijt is echt een aanrader, echt alles is er. En de Spa inclusief massage was fantastisch.

Datum van verblijf: juni 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2024

Geachte Jillgeerts,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling over uw verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf en voelen ons vereerd dat wij deze gelegenheid met u mochten vieren.

Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 juni 2024

Perfect hotel met vriendelijk en kundig personeel. Aangename en rustige kamer. Prachtige badkamer.
Valet parking vriendelijk en efficient.

Datum van verblijf: mei 2024

Geachte ebijn,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling over uw verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Bij Botanic Sanctuary Antwerp streven wij ernaar om elk aspect van uw verblijf tot in de puntjes te verzorgen.