Bri
Knokke, België

do it

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
the perfect place in een perfecte omgeving. Waarom hebben we daar zo lang moeten op wachten? Dus geniet er ook van!
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Geachte Brigitte B, Hartelijk dank voor uw prachtige review over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons zo aangenaam was. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations
Volledig restitueerbaar
2.7 km van Botanic Sanctuary Antwerp
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
4 weken geleden beoordeeld

In het hotel verbleven voor 1 nacht. Ontvangst en personeel was heel warm en hartelijk en persoonlijk.
Het ontbijtbuffet was heel indrukwekkend, en zalig dat je tot 11u30 mocht ontbijten en geen gejaag om je op tijd uit het restaurant te krijgen.
Top feestje met "A night in Paris" de avond voordien. Leuk concept, tof gezelschap, goeie muziek, we will be back!

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte daveheleu, Hartelijk dank voor uw prachtige review over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons zo aangenaam was en vereerd met de complimenten die u ons geeft. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk hotel, met super ontbijt en een fijn zwembad, op een bijzondere locatie. Vriendelijk en bekwaam personeel, mooie kamers. Wel wat prijzig, maar daar krijg je ook wat voor.

Geachte Rufus2024,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke woorden over uw recente verblijf in ons hotel. Ons doel is om al onze gasten een fijn verblijf te bieden, en we zijn zeer verheugd te horen dat u genoten heeft van uw tijd bij ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in het Botanic Sanctuary Antwerpen.

Lucky Grech
Guest Relations

4 weken geleden beoordeeld

Een super hotel. Warm ontvangst. We komen vaak in 5* hotels, maar botanic staat zeker in de top 3 (denk wel op 1)

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte geuzepaul, Hartelijk dank voor uw prachtige review over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons zo aangenaam was en vereerd met het grote compliment wat u ons geeft. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch mooie ambiance, zeer vriendelijke staf, sfeervolle bar met zeer veel lekkers, luxe suite, veel verwennerij, prachtig ontbijt, betoverend mooi pand met kapel, erg fijn.

Het is een pareltje gelegen in een verder matig mooi stuk van de stad maar je bent te voet in no time bij alle hotspots.

Ga zeker bij de restaurants eten die bij het hotel zijn aangesloten (Hertog Jan ís ongeëvenaard) en check of je kamer mooi uitzicht heeft. Wij hadden echt een sublieme suite op droomplek in het gebouw maar hoorde dat er ook kamers zijn die wat donker zijn en/of slecht uitzicht hebben.

Kamertip: Parkeren kan voor de deur maar let goed op, ingang is via de botanische tuinen!
Datum van verblijf: mei 2024

Geachte GGK1978, Hartelijk dank voor uw prachtige review en daar bij behorende feedback over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons zo aangenaam was. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

Beoordeeld op 19 mei 2024

Wat een fantastisch verblijf. Alles was perfect in orde: kamers, eten, personeel, spa, ... een aanrader. Je krijgt waar voor je geld. Ontvangst met bubbels door een super vriendelijke mensen, ontbijt met bubbels en heel veel keuze, een gezellige bar. Ik kan niet 1 ding opnoemen dat niet in orde was. Ik hoop snel te kunnen teruggaan 🤩

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Geachte kimberlydelaet,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons. Het doet ons deugd te vernemen dat u van uw verblijf heeft genoten. Wij zijn vereerd dat u graag terug komt in de toekomst en wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen bij Botanic Sanctuary Antwerp.

Lucky Grech
Guest Relations