kimberlydelaet

GEWELDIG 🤩

5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Wat een fantastisch verblijf. Alles was perfect in orde: kamers, eten, personeel, spa, ... een aanrader. Je krijgt waar voor je geld. Ontvangst met bubbels door een super vriendelijke mensen, ontbijt met bubbels en heel veel keuze, een gezellige bar. Ik kan niet 1 ding opnoemen dat niet in orde was. Ik hoop snel te kunnen teruggaan 🤩
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte kimberlydelaet,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over uw verblijf bij ons. Het doet ons deugd te vernemen dat u van uw verblijf heeft genoten. Wij zijn vereerd dat u graag terug komt in de toekomst en wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen bij Botanic Sanctuary Antwerp.

• Priceline
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 10 mei 2024

Prachtig hotel!
perfecte ligging voor een gezellig weekendje shoppen in Antwerpen. enig groot minpunt:
De maître van het ontbijt straalde een onaangename arrogantie uit, wat de algehele ervaring van het ontbijt negatief beïnvloedde. Het is teleurstellend om te zien dat zo'n klassevol 5 sterren hotel niet aan de verwachtingen presteert als het gaat om personeel.

Beoordeeld op 8 mei 2024

Top ervaring. Mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze leggen de lat op elk niveau zeer hoog en slagen met vlag en wimpel

• Reistype: Reisde voor zaken
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Geachte Annelies564, Hartelijk dank voor uw prachtige feedback over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons aangenaam was. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Botanic Sanctuary Antwerp. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations

Beoordeeld op 6 mei 2024

perfect, subliem, fantastisch, je wilt gewoon niet meer weg.

De vriendelijkheid van al het personeel is geweldig, de faciliteiten en ook de voorzieningen.
Het eten en de entourage is prachtig.

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Geachte heer Staals,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en de tijd die u genomen heeft om ons van hiervan te voorzien. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u hebt genoten van uw tijd bij ons.

Het is ons voornaamste streven om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het ontvangen van dergelijke mooie feedback is een waar genoegen voor ons gehele team.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 mei 2024

Waanzinnig mooi hotel met veel faciliteiten en goede service goeie bedden en kussens alleen veel te klein kamers voor een prijs van 600€!per dag!te klein badkamer en amper plaats om je toilette spullen op te bergen...kom ik hier terug????nee niet voor deze prijs

Geachte Golia2222,

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons deze mooie woorden te ontvangen over ons hotel.

Uw feedback wordt erg gewaardeerd en helpt ons te streven naar de ervaring die wij de gasten graag geven.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een even plezierig verblijf te bieden.

Beoordeeld op 1 mei 2024

De kamer was heel erg modern ingericht en heel erg rustig gelegen. Het ontbijt was geweldig. Er was meer dan voldoende keuze. Het 'healthy shotje' en de patisserie hapjes waren een leuk extraatje. De service tijdens ons verblijf die we kregen was perfect! Welkomsdrankje, pralines op de kamer, ... Alles was naar wens. De locatie van het hotel ligt midden in het centrum, alles ligt op wandelafstand gelegen. Een bar en restaurant in het hotel zijn ook altijd mooi meegenomen.

Datum van verblijf: april 2024

Geachte LaraP1359,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling over uw verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Bij Botanic Sanctuary Antwerp streven wij ernaar om elk aspect van uw verblijf tot in de puntjes te verzorgen.

Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.