annelies564
Knokke-Heist, België

Top ontbijt en bedden

5,0 van 5 bollen8 mei 2024 beoordeeld
Top ervaring. Mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Ze leggen de lat op elk niveau zeer hoog en slagen met vlag en wimpel
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 mei 2024
Geachte Annelies564, Hartelijk dank voor uw prachtige feedback over uw recente verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn verheugd te vernemen dat uw tijd bij ons aangenaam was. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Botanic Sanctuary Antwerp. Met vriendelijke groet, Lucky Grech Guest Relations
Boek nu met Marriott Bonvoy
2.7 km van Botanic Sanctuary Antwerp
Gratis parkeren
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

perfect, subliem, fantastisch, je wilt gewoon niet meer weg.

De vriendelijkheid van al het personeel is geweldig, de faciliteiten en ook de voorzieningen.
Het eten en de entourage is prachtig.

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2024

Geachte heer Staals,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en de tijd die u genomen heeft om ons van hiervan te voorzien. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u hebt genoten van uw tijd bij ons.

Het is ons voornaamste streven om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het ontvangen van dergelijke mooie feedback is een waar genoegen voor ons gehele team.

Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 4 mei 2024

Waanzinnig mooi hotel met veel faciliteiten en goede service goeie bedden en kussens alleen veel te klein kamers voor een prijs van 600€!per dag!te klein badkamer en amper plaats om je toilette spullen op te bergen...kom ik hier terug????nee niet voor deze prijs

Geachte Golia2222,

Wij waarderen het zeer dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons deze mooie woorden te ontvangen over ons hotel.

Uw feedback wordt erg gewaardeerd en helpt ons te streven naar de ervaring die wij de gasten graag geven.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en u een even plezierig verblijf te bieden.

Beoordeeld op 1 mei 2024

De kamer was heel erg modern ingericht en heel erg rustig gelegen. Het ontbijt was geweldig. Er was meer dan voldoende keuze. Het 'healthy shotje' en de patisserie hapjes waren een leuk extraatje. De service tijdens ons verblijf die we kregen was perfect! Welkomsdrankje, pralines op de kamer, ... Alles was naar wens. De locatie van het hotel ligt midden in het centrum, alles ligt op wandelafstand gelegen. Een bar en restaurant in het hotel zijn ook altijd mooi meegenomen.

Datum van verblijf: april 2024

Geachte LaraP1359,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling over uw verblijf bij Botanic Sanctuary Antwerp. Wij zijn oprecht verheugd te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Bij Botanic Sanctuary Antwerp streven wij ernaar om elk aspect van uw verblijf tot in de puntjes te verzorgen.

Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 april 2024 via mobiele applicatie

We zijn met onze vrienden iets gaan drinken in de bar. Het hotel ziet er prachtig uit, het personeel in de lobby heel vriendelijk.
Aan het onthaal van de bar werden we echter zeer nors aangekeken door een onvriendelijke werknemer die ons precies wilde buiten kijken. Als onze vrienden niet mee geweest waren, zou ik onmiddellijk vertrokken zijn. Zo onwelkom voelden we ons.
De bediening in de bar was dan weer zeer vriendelijk.
Voor zo'n sterrenhotel zou zo'n slechte ontvangst toch niet mogen.
We zijn al in heel wat topzaken geweest, maar hier moet toch aan gewerkt worden.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 31 maart 2024

een fijn hotel ideaal gelegen ! het ontbijt was uitstekend , 1 minpuntje problemen met kaart voor de kamer te betreden ,maar dat kan gebeuren . komen meermaals en zullen dat nog doen . pracht locatie .

Datum van verblijf: maart 2024
  • Reistype: Reisde alleen
Guest Relations , Gastenservice/Front Office van Botanic Sanctuary Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Geachte kurtgailliaert,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw vriendelijke woorden en de tijd die u heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Het is werkelijk een genoegen te horen dat u overweegt om terug te keren en wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

Nogmaals onze oprechte dank voor uw feedback.