TripAdvisor

20:00
Geclassificeerd als nr. 93 van 1.875 Restaurants in Antwerpen
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Als u een authentieke plek zoekt om echte verse Vlaamse gerechten te krijgen dan is ons restaurant de plek waar u moet zijn. Het oude houten interieur zorgt ervoor dat u zich meteen thuis voelt dit in combinatie met het vriendelijke personeel die u bediend met een glimlach en een soms een grapje! Wees niet bang om de ober te vragen wat hij / zij u zou aanraden zodat u als een echte vlaming kan eten. Niet alleen serveren we Vlaams eten er zijn meer keuzes in het menu zodat iedereen tevreden kan zijn. Heb je meer zin in suggesties? Je vindt ze buiten bij de ingang en natuurlijk binnen omdat we niet willen dat u het koud zou hebben. Als u zeker wilt zijn van een tafel aarzel dan niet om een reservatie te maken. We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen in De 7 schaken
10 september 2019 beoordeeld

Soms wat te rumoerig, maar altijd verzorgd en lekker. Lekkere Vlaamse gerechten, goede porties. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Het restaurant serveert weliswaar goede schotels met Antwerpse gerechten maar de bediening is ronduit onvriendelijk, en dan spreken we nog niet van de zelfvoldane bediening in het café , duidelijk heropvoeding nodig.

Datum van bezoek: augustus 2019
De7SCHAKEN, Manager van De 7 Schaken, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2019

Beste,

Dank voor u feedback, wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft beleefd in onze zaak.

Klantvriendelijkheid is bij ons normaal op en top en hier hameren wij ook op bij onze medewerkers.

Wij bieden onze excuses aan voor het eventueel ongemak en hopen u toch nog een keer te mogen ontvangen.

Nicolas

17 augustus 2019 beoordeeld

Deze brasserie ligt vlak naast het stadhuis, ideaal gelegen dus. Erg vriendelijk personeel en lekkere gerechten.

12 augustus 2019 beoordeeld

Mijn vrouw heeft mosselen gegeten die zeer goed waren. Ikzelf heb daar een rundsteak gegeten die zeer lekker was en ook groot genoeg. De bediening is ook heel vriendelijk.Fles huiswijn kost 18,50 € hetgeen zeker niet duur is. Kortom : een aanrader als je eens goed en niet duur wilt gaan eten.

7 augustus 2019 beoordeeld

prima eten sfeertje echt 'Antwerps' en midden in het centrum en toch enigszins 'verborgen'. Aan te bevelen ik weet niet of je er echt goed met kids kunt eten wij waren met 3 volwassenen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De 7 Schaken bekeken, bekeken ook

Antwerpen, Antwerpen

In De 7 Schaken geweest? Deel je ervaringen!