Agoda.com
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 16 november 2023 via mobiele applicatie

Goed hotel voor de prijs die je betaalt. Kamers zijn ok en netjes.
Al kon ik ruiken als niet roker dat er gerookt was op de badkamer. vriendelijk personeel beneden aan de receptie.
Douche ok. Was wat warm op de kamer. Ontbijt netjes en compleet.

Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt dat u de tijd nam om ons feedback te geven.

We zijn blij te horen dat u onze kamers netjes vond en dat u de vriendelijkheid van ons personeel bij de receptie waardeerde. Het is fijn dat u ook tevreden was met de douche en het ontbijt, waar we een ruime keuze aan zowel koude als warme gerechten bieden.
We betreuren het echter dat u als niet-roker een rookgeur op de badkamer heeft waargenomen. Ons hotel is een 100% rookvrij hotel en we nemen uw opmerking zeer serieus. We zullen dit intern verder onderzoeken om herhaling te voorkomen. Wat betreft de temperatuur in de kamer, bieden we ventilatoren aan bij de receptie voor extra comfort tijdens de warmere dagen. Aarzel niet om deze bij een volgend verblijf te vragen.

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot een volgende keer,

Beoordeeld op 12 juli 2023 via mobiele applicatie

Personeel staat open voor kritiek, dit na een zeer slechte recensie van iemand! Echter hotel is zeer verouderd en is toe aan vernieuwing ook kortgesloten met leiding! Dit werd zeer goed opgepakt, moet wel uitgevoerd worden is mijn mening. Dit ondanks de prijs!
Kamers zijn zeer verouderd en versleten, renovatie is echt nodig. Ontbijt is zeer goed. Dit hotel verdient om vernieuwd te worden.
Succes ik hoop dat jullie dit echt gaan doen want alles was bijna top en zeer schoon!.

Kamertip: Gaan maar kritisch blijven en leiding is zeer goed staat open voor verbeteringen!
Datum van verblijf: juli 2023
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2023

Beste Esther,
Hartelijk dank voor uw bijzondere beoordeling.

We stellen uw constructieve feedback enorm op prijs. Natuurlijk zijn we vooral blij dat u tevreden bent met uw verblijf bij ons en dat u ons verzorgde ontbijt in de bloemetjes zet.

We hebben begrepen dat u zeer gecharmeerd was door ons hotel maar dat renovatiewerken wenselijk zijn voor een nog beter logeercomfort. We nemen nota van uw opmerkingen en waarderen uw betrokkenheid en vertrouwen in Astoria Antwerp.

Uiteraard hopen we u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 12 mei 2023

1. Onze reservering bij het hotel was niet doorgekomen. De receptionist vond dit niet zijn probleem en raadde ons aan in de toekomst een telefonische controle te doen na twee dagen. Nog nooit zoiets gehoord. later wel excuses aangeboden.
2. We kregen een kamer en na enkele uren bezoek van mensen die dezelfde kamer hadden toegewezen gekregen. Nogmaals excuses vanuit de receptie en begrip dat dit een onveilig gevoel geeft.
3. Kamer veel te warm. Het enige wat je kunt doen is het raam openzetten want de temperatuur is in het hele hotel gelijk. Eco vriendelijk zou ik dit niet noemen.
4. Al met al, waardeloos. Je gaat niet naar een hotel om je te irriteren. Ons inziens loopt er een en ander flink fout aan de receptie !!!
5. Een technisch medeswerker die ons slot kwam repareren (kan gebeuren) was nog het meest begripvol en communicatief ingesteld van iedereen die we ontmoet hebben.
6. Geen positieve dingen te melden.

Kamertip: Ik zou iets meer betalen voor een klantvriendelijker hotel.
Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2023

Beste Pieter,
Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn blij om te lezen dat jullie onze ligging als uitstekend hebben ervaren.

Het spijt ons echter dat jullie enkele ongemakken hebben ondervonden tijdens jullie verblijf.

Ten eerste, onze excuses voor het misverstand met betrekking tot de reservering. We zullen dit intern bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.

Wat betreft de temperatuur in de kamer, we hebben een centraal verwarmings- en airconditioningsysteem dat afhankelijk is van het seizoen. We kunnen echter ventilatoren op verzoek verstrekken om het comfort van onze gasten te verbeteren.

We waarderen uw feedback over ons personeel en zijn blij te lezen dat jullie onze technische medewerker begripvol en communicatief vonden. We zullen jullie opmerkingen delen met ons team om onze service verder te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat jullie toch van een goede nachtrust genoten hebben.

Beoordeeld op 3 januari 2023

Fantastisch hotel” Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen en begeleid naar de kamer.
De kamers zijn zeer ruim en netjes, de bedden zijn echt goed!
Zeker een aanrader dit hotel want je bent zo in de stad en op centraal station”
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2023

Beste Kevin,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!

Het doet ons enorm veel plezier dat u het naar wens had tijdens uw verblijf.
Wat leuk dat de bedden en de kamers u bevielen en dat u tevreden was over de service van ons team.

We lezen met plezier dat het verblijf voor herhaling vatbaar is!

Met vriendelijke groeten en een fijn 2023 gewenst,

Nina Chkhaberidze
Operations Manager
Astoria Hotel Antwerp

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een citytrip Antwerpen. Kamer was schoon en eenvoudig ingericht.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De late uitchecktijd is ook goed.

Het matras was zacht en de matrassen op het tweepersoonsbed waren niet gelijk qua hardheid.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Beste Floris,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de kamer en de gastvrijheid van ons team en dat de late uitchecktijd ideaal voor u was. Spijtig alleen dat het bed voor u niet geheel naar wens was, maar we begrijpen dat iedereen dit anders ervaart. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien!

Nina Chkhaberidze
Operations Manager