Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 163
Expedia.com
US$ 149
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 120
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Hotels.comUS$ 149
Hotel WebsiteUS$ 130
Trip.comUS$ 169
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (636)
Beoordelingen filteren
636 resultaten
Waardering van reizigers
150
313
134
28
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
150
313
134
28
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 636 beoordelingen
Beoordeeld op 12 mei 2023

1. Onze reservering bij het hotel was niet doorgekomen. De receptionist vond dit niet zijn probleem en raadde ons aan in de toekomst een telefonische controle te doen na twee dagen. Nog nooit zoiets gehoord. later wel excuses aangeboden.
2. We kregen een kamer en na enkele uren bezoek van mensen die dezelfde kamer hadden toegewezen gekregen. Nogmaals excuses vanuit de receptie en begrip dat dit een onveilig gevoel geeft.
3. Kamer veel te warm. Het enige wat je kunt doen is het raam openzetten want de temperatuur is in het hele hotel gelijk. Eco vriendelijk zou ik dit niet noemen.
4. Al met al, waardeloos. Je gaat niet naar een hotel om je te irriteren. Ons inziens loopt er een en ander flink fout aan de receptie !!!
5. Een technisch medeswerker die ons slot kwam repareren (kan gebeuren) was nog het meest begripvol en communicatief ingesteld van iedereen die we ontmoet hebben.
6. Geen positieve dingen te melden.

Kamertip: Ik zou iets meer betalen voor een klantvriendelijker hotel.
Datum van verblijf: mei 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 888pieterb
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2023

Beste Pieter,
Bedankt voor uw beoordeling.

We zijn blij om te lezen dat jullie onze ligging als uitstekend hebben ervaren.

Het spijt ons echter dat jullie enkele ongemakken hebben ondervonden tijdens jullie verblijf.

Ten eerste, onze excuses voor het misverstand met betrekking tot de reservering. We zullen dit intern bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.

Wat betreft de temperatuur in de kamer, we hebben een centraal verwarmings- en airconditioningsysteem dat afhankelijk is van het seizoen. We kunnen echter ventilatoren op verzoek verstrekken om het comfort van onze gasten te verbeteren.

We waarderen uw feedback over ons personeel en zijn blij te lezen dat jullie onze technische medewerker begripvol en communicatief vonden. We zullen jullie opmerkingen delen met ons team om onze service verder te verbeteren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat jullie toch van een goede nachtrust genoten hebben.

Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2023

Fantastisch hotel” Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen en begeleid naar de kamer.
De kamers zijn zeer ruim en netjes, de bedden zijn echt goed!
Zeker een aanrader dit hotel want je bent zo in de stad en op centraal station”
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank kevin S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2023

Beste Kevin,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!

Het doet ons enorm veel plezier dat u het naar wens had tijdens uw verblijf.
Wat leuk dat de bedden en de kamers u bevielen en dat u tevreden was over de service van ons team.

We lezen met plezier dat het verblijf voor herhaling vatbaar is!

Met vriendelijke groeten en een fijn 2023 gewenst,

Nina Chkhaberidze
Operations Manager
Astoria Hotel Antwerp

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een citytrip Antwerpen. Kamer was schoon en eenvoudig ingericht.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De late uitchecktijd is ook goed.

Het matras was zacht en de matrassen op het tweepersoonsbed waren niet gelijk qua hardheid.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank FlorisP4
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Beste Floris,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de kamer en de gastvrijheid van ons team en dat de late uitchecktijd ideaal voor u was. Spijtig alleen dat het bed voor u niet geheel naar wens was, maar we begrijpen dat iedereen dit anders ervaart. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien!

Met vriendelijke groeten,

Nina Chkhaberidze
Operations Manager
Astoria Hotel Antwerp

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin in hotel geslapen vrijdag op zaterdag 14/15 januari een Schoone comfortabel kamer maar de verwarming deed het niet, wij hebben heel slecht geslapen hierdoor en konden de volgende dag niet douchen wegens de kou. Receptie was gesloten, wij hebben onze klacht bij de Mercury hotel receptie neergelegd waar we ook ons inchecken en uitchecken moesten regelen. wij zijn door de personeel daar heel goed ontvangen wij kregen zelfs een gratis ontbijt van hun terwijl ze niets aan konden doen.
Dat was wel fijn, maar helaas waren we zo moe door slecht geslapen dat we zaterdag gelijk zijn weg gegaan uit Antwerpen.

Kamertip: Toen we aankwamen was de parkeergarage van het hotel vol de auto hebben we in een andere garage geparkeerd. In de zomer zou het beter zijn
Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank AichaE37
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2022

Dag Aïcha,
Bedankt voor uw recensie.

Het spijt ons dat de verwarming niet werkte en dat jullie hierdoor slecht hebben geslapen. De receptie van de Astoria is momenteel gesloten wegens de covid-19 pandemie en wordt volledig opgevangen door ons zusterhotel de Mercure. Bij een probleem zoals die met de verwarming kunnen jullie altijd terecht bij de receptie van de Mercure, zij hadden jullie graag verder geholpen. Onze oprechte excuses als dit niet goed gecommuniceerd was. Hopelijk heeft het gratis ontbijt dit toch een beetje goed kunnen maken en was jullie verblijf verder naar wens.

Met vriendelijke groeten,

Nina & Astoria Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 maart 2020

Vaak in dit hotel overnacht .had geboekt in october
Maar door om door een kon dst niet
door .
omstandigheid daar ik geen medewerk kreeg van het hotel. Voor annuleringen. Kom ik nooit meer naar dit hotel
Zal ook vrienden af raden om dit hotel te bezoeken

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Wander558243
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel-cmanager, Nina & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste gast,
bedankt voor uw feedback.

Onze excuses indien uw ervaring met ons team niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u een non-refundable reservatie had, kunnen er inderdaad geen wijzigingen of annulaties uitgevoerd worden. We hopen dat u ons in de toekomst toch nog een kans wilt geven voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groet,

Nina & Astoria Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken