Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 3 januari 2023

Fantastisch hotel” Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen en begeleid naar de kamer.
De kamers zijn zeer ruim en netjes, de bedden zijn echt goed!
Zeker een aanrader dit hotel want je bent zo in de stad en op centraal station”
We komen zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2023

Beste Kevin,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!

Het doet ons enorm veel plezier dat u het naar wens had tijdens uw verblijf.
Wat leuk dat de bedden en de kamers u bevielen en dat u tevreden was over de service van ons team.

We lezen met plezier dat het verblijf voor herhaling vatbaar is!

Met vriendelijke groeten en een fijn 2023 gewenst,

Nina Chkhaberidze
Operations Manager
Astoria Hotel Antwerp

Beoordeeld op 18 juli 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een citytrip Antwerpen. Kamer was schoon en eenvoudig ingericht.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De late uitchecktijd is ook goed.

Het matras was zacht en de matrassen op het tweepersoonsbed waren niet gelijk qua hardheid.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2022

Beste Floris,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de kamer en de gastvrijheid van ons team en dat de late uitchecktijd ideaal voor u was. Spijtig alleen dat het bed voor u niet geheel naar wens was, maar we begrijpen dat iedereen dit anders ervaart. We hopen dat u toch van een goede nachtrust heeft genoten.

We hopen u snel weer te zien!

Met vriendelijke groeten,

Nina Chkhaberidze
Operations Manager
Astoria Hotel Antwerp

Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin in hotel geslapen vrijdag op zaterdag 14/15 januari een Schoone comfortabel kamer maar de verwarming deed het niet, wij hebben heel slecht geslapen hierdoor en konden de volgende dag niet douchen wegens de kou. Receptie was gesloten, wij hebben onze klacht bij de Mercury hotel receptie neergelegd waar we ook ons inchecken en uitchecken moesten regelen. wij zijn door de personeel daar heel goed ontvangen wij kregen zelfs een gratis ontbijt van hun terwijl ze niets aan konden doen.
Dat was wel fijn, maar helaas waren we zo moe door slecht geslapen dat we zaterdag gelijk zijn weg gegaan uit Antwerpen.

Kamertip: Toen we aankwamen was de parkeergarage van het hotel vol de auto hebben we in een andere garage geparkeerd. In de zomer zou het beter zijn
Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2022

Dag Aïcha,
Bedankt voor uw recensie.

Het spijt ons dat de verwarming niet werkte en dat jullie hierdoor slecht hebben geslapen. De receptie van de Astoria is momenteel gesloten wegens de covid-19 pandemie en wordt volledig opgevangen door ons zusterhotel de Mercure. Bij een probleem zoals die met de verwarming kunnen jullie altijd terecht bij de receptie van de Mercure, zij hadden jullie graag verder geholpen. Onze oprechte excuses als dit niet goed gecommuniceerd was. Hopelijk heeft het gratis ontbijt dit toch een beetje goed kunnen maken en was jullie verblijf verder naar wens.

Met vriendelijke groeten,

Nina & Astoria Team

Beoordeeld op 14 maart 2020

Vaak in dit hotel overnacht .had geboekt in october
Maar door om door een kon dst niet
door .
omstandigheid daar ik geen medewerk kreeg van het hotel. Voor annuleringen. Kom ik nooit meer naar dit hotel
Zal ook vrienden af raden om dit hotel te bezoeken

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Nina & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste gast,
bedankt voor uw feedback.

Onze excuses indien uw ervaring met ons team niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u een non-refundable reservatie had, kunnen er inderdaad geen wijzigingen of annulaties uitgevoerd worden. We hopen dat u ons in de toekomst toch nog een kans wilt geven voor een betere ervaring.

Nina & Astoria Team

Beoordeeld op 6 februari 2020

Het hotel ligt dichtbij het centraal station en vanaf hier is Antwerpen goed te verkennen. Het hotel ligt wel in ietwat achteraf straatje waar weinig te beleven is. Maar goed, met 10-15 minuten lopen sta je wel in het bruisende winkel- en kroeghart van de stad.

Prima, maar beetje gedateerde, kamers. Ontbijt biedt volop keus. Al met al een goed hotel dat alles biedt wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Liliya & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste gast,

Heel erg bedankt voor deze recensie! Wat fijn om te horen dat u genoot van uw bezoek aan ons hotel en van de keuze mogelijkheden van ons ontbijt! Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen bij een volgend bezoek aan Antwerpen!

Vriendelijke groeten,

Liliya & Astoria Team