Priceline
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 januari 2022 via mobiele applicatie

Samen met een vriendin in hotel geslapen vrijdag op zaterdag 14/15 januari een Schoone comfortabel kamer maar de verwarming deed het niet, wij hebben heel slecht geslapen hierdoor en konden de volgende dag niet douchen wegens de kou. Receptie was gesloten, wij hebben onze klacht bij de Mercury hotel receptie neergelegd waar we ook ons inchecken en uitchecken moesten regelen. wij zijn door de personeel daar heel goed ontvangen wij kregen zelfs een gratis ontbijt van hun terwijl ze niets aan konden doen.
Dat was wel fijn, maar helaas waren we zo moe door slecht geslapen dat we zaterdag gelijk zijn weg gegaan uit Antwerpen.

Kamertip: Toen we aankwamen was de parkeergarage van het hotel vol de auto hebben we in een andere garage geparkeerd. In de zomer zou het beter zijn
Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2022

Dag Aïcha,
Bedankt voor uw recensie.

Het spijt ons dat de verwarming niet werkte en dat jullie hierdoor slecht hebben geslapen. De receptie van de Astoria is momenteel gesloten wegens de covid-19 pandemie en wordt volledig opgevangen door ons zusterhotel de Mercure. Bij een probleem zoals die met de verwarming kunnen jullie altijd terecht bij de receptie van de Mercure, zij hadden jullie graag verder geholpen. Onze oprechte excuses als dit niet goed gecommuniceerd was. Hopelijk heeft het gratis ontbijt dit toch een beetje goed kunnen maken en was jullie verblijf verder naar wens.

Met vriendelijke groeten,

Nina & Astoria Team

Beoordeeld op 14 maart 2020

Vaak in dit hotel overnacht .had geboekt in october
Maar door om door een kon dst niet
door .
omstandigheid daar ik geen medewerk kreeg van het hotel. Voor annuleringen. Kom ik nooit meer naar dit hotel
Zal ook vrienden af raden om dit hotel te bezoeken

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Nina & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2020

Beste gast,
bedankt voor uw feedback.

Onze excuses indien uw ervaring met ons team niet aan uw verwachtingen voldeed. Indien u een non-refundable reservatie had, kunnen er inderdaad geen wijzigingen of annulaties uitgevoerd worden. We hopen dat u ons in de toekomst toch nog een kans wilt geven voor een betere ervaring.

Nina & Astoria Team

Beoordeeld op 6 februari 2020

Het hotel ligt dichtbij het centraal station en vanaf hier is Antwerpen goed te verkennen. Het hotel ligt wel in ietwat achteraf straatje waar weinig te beleven is. Maar goed, met 10-15 minuten lopen sta je wel in het bruisende winkel- en kroeghart van de stad.

Prima, maar beetje gedateerde, kamers. Ontbijt biedt volop keus. Al met al een goed hotel dat alles biedt wat je nodig hebt.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Liliya & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste gast,

Heel erg bedankt voor deze recensie! Wat fijn om te horen dat u genoot van uw bezoek aan ons hotel en van de keuze mogelijkheden van ons ontbijt! Hopelijk mogen we u opnieuw verwelkomen bij een volgend bezoek aan Antwerpen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Hotel Astoria ligt centraal in Antwerpen, niet ver van het Centraal Station. Onze kamer was ruim en schoon, goed ingericht. Goed bedlinnen, fijn matras. Het ontbijtbuffet liet niets te wensen over: veel keuze aan brood en beleg, van alles meer dan voldoende. Prettige ontbijtruimte en heel positief dat je er niet met vervelende muzak uit luidsprekers wordt lastiggevallen. Hulde ! Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zijn 66 kamers. Parkeren kan in de eigen parkeergarage à 19 euro per 24 uur. We keren hier graag nog eens terug.

Kamertip: Er zijn kamers aan de achterzijde, waar minder geluid van de straat doordringt. Overigens ligt het hotel aan een nogal rustige straat.
Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Liliya & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2019

Beste Bert,
Wij danken u voor uw beoordeling.

Het doet ons enorm veel plezier dat u zo positief bent over het heerlijke ontbijt, ons personeel en de leuke inrichting van de grote kamer. Super dat ook de ligging van ons hotel, alsook de privéparking voor u pluspunten waren. We verwelkomen u in de toekomst dan ook heel graag terug voor een even aangenaam verblijf!

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Prima hotel hoor alleen oogt het allemaal wat gedateerd. De kamer is bijna oubollig te noemen. De boxspring had nog een ouderwets verenmatras en lag voor geen meter. Wanneer ik omdraaide draaide de wederhelft mee om. Een frisse wind door het hotel zou geen overbodige luxe zijn.
Ontbijt was prima en het personeel uiterst vriendelijk!

Als je niet al te veel geld wilt uitgeven aan een hotel in hartje Antwerpen dan is dit het hotel dat je moet hebben.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Liliya & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Beste gast,
Bedankt voor de feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van een prima verblijf in ons hotel. Wat jammer echter dat de inrichting van de kamer niet helemaal uw smaak was. We zullen het bed op uw kamer meteen nakijken. Fijn te horen dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en dat u de vriendelijkheid van team heeft opgemerkt.

We verwelkomen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met warme groeten,