Beoordeeld op 25 november 2018

De eerste avond heel vriendelijk ontvangen geweest.
Op enkele plekken in de badkamer wat tegels stuk die terug deels bijgewerkt zijn geweest, maar voor de rest zeer proper.
Ontbijt was top, ik ben zelf niet iemand die veel ontbijt 's morgens maar zeker voor iedereen wat wils.

Het belangrijkste aspect van het hotel was dan weer een groot minpunt, de overnachting.
De matras was zeer oud vermoed ik, op mijn zij slapen deed pijn aan mijn heup doordat de matras zo ver doorzakte dat ik op een hard stuk terecht kwam.
Eén avond heb ik geen oog dicht kunnen doen voor 1u 's nachts.
Er was een event gaande recht voor (en in de lobby) van het hotel.
De morgend erop gaan vragen naar wat het precies was maar niemand kon mij daar een antwoord op geven.
Vraag laten doorspelen naar het management maar van deze heb ik ook nooit iets gehoord.
De ramen laten veel geluid door waardoor het moeilijk is om in zulke situaties een oog toe te doen.
's Morgens ook meteen vroeg wakker door de werken in een straat verder.
Normaliter zou je dat geluid niet mogen horen in een ruimte waar de vensters gesloten zijn.

Ik weet niet of dit voorval een eenmalig gebeuren was, maar wie op zijn nachtrust gesteld is kan hier beter niet overnachten.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Guest Relations Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Beste Jeroen, bedankt voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier dat u zich vriendelijk ontvangen voelde en dat u genoten heeft van de netheid van ons hotel en ons lekker ontbijt. We vinden het echter heel jammer dat u slecht geslapen heeft.

Onze excuses indien u last heeft gehad van gehorigheid. Het is ons niet meteen duidelijk waar het lawaai vandaan kwam. Begin november was er wel een filmopname in het hotel en op de straten van Antwerpen in de buurt maar we probleem geluidshinder zo veel mogelijk voor onze gasten te besperken.
Aarzel een volgende keer niet om ons personeel hier meteen over aan te spreken zodat we een oplossing kunnen bieden. Wat betreft de matras, begrijpen we dat iedereen een andere voorkeur heeft.
Zou u zo vrij willen zijn om ons te contacteren en uw kamer nummer door te geven zodat we de matras kunnen nakijken?
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

We hopen u in de toekomst alvast een betere ervaring te mogen bieden.

Met vriendelijke groet.
Liliya & Astoria Team

Beoordeeld op 27 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt erg centraal in het centrum van Antwerpen, maar toch net in de rust. Het is ongeveer 6 minuten lopen en dan sta je in het centrum of 2 minuten lopen (de andere kant op) en je loopt heerlijk in het rustige stadspark.
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vooral het parkeren is erg fijn.
Ontbijt was oké, eigenlijk zoals je van een hotel gewend bent. Kamer gewoon voldoende. Zeker een aanrader

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Liliya & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste Kelly, bedankt voor uw leuke review.

Wat fijn dat u ons hotel zo'n aanrader vindt en dat u tevreden was met onze gunstige ligging nabij het centrum en het park. Ook leuk dat u onze voordelige parking als pluspunt aanhaalt en dat het ontbijt u heeft gesmaakt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Met warme groeten,

Liliya & Astoria Team

Beoordeeld op 2 september 2018

zeer aangenaam hotel, vriendelijke mensen, goede ontvangst. Kamer was zeer netjes en ruim. Ontbijt was lekker en vers.
Centrum antwerpen maar niets van gemerkt (naar geluid toe). Zeer goede ligging. Parkeergelegenheid is ook zeer handig.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Hotel Manager & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat uw verblijf bij ons helemaal aan uw verwachtingen voldeed.

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijne locatie,vriendelijk personeel, goed ontbijt, weinig parkeerplaatsen. Kamers zijn goed ingericht en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zouden zo weer het hotel boeken voor een weekend Antwerpen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Gentile Salvatore,

La ringraziamo per aver condiviso la sua recensione per quanto riguarda il suo soggiorno presso l'Hotel Astoria Antwerp.

Siamo contenti che abbia gradito la posizione della nostra struttura immersa nel Quartiere dei Diamanti di Anversa, a 6 minuti di cammino dalla stazione ferroviaria centrale e a meno di 2 km dalla storica Piazza del Mercato e dal Municipio.

Ci rincresce che, nonostante ne abbia apprezzato le dimensioni e i servizi in essa presenti,il bagno in quanto a manutenzione non abbia soddisfatto le sue aspettative; terremo in debita considerazione le sue osservazioni.La ringraziamo per l'accenno alla professionalità e disponibilità del nostro personale.

Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite presso l'Hotel Astoria Antwerp, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Aardig hotel. Ruime kamer, groot bed. Meubels her en der wat beschadigd. Over het algemeen schoon, wel wat roest in de badkamer en onderkant van de wastafel was ronduit smerig zag ik nadat ik wat had laten vallen.
Vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt met voldoende zitruimte.
Locatie super! Dichtbij station, Meir en de vogeltjesmarkt.
Ik ben niet zo moeilijk en zou voor Antwerpen gerust nog eens boeken.

Datum van verblijf: april 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Beste Bianca,

bedankt voor uw feedback!

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de grootte van de kamer en het grote bed. Ook leuk dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u de locatie van ons hotel als een pluspunt aangeeft.

We noteren uw opmerkingen over de badkamer en zullen naar een oplossing zoeken, we bespreken dit natuurlijk ook met housekeeping.

Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Nogmaals bedankt voor de review en vriendelijke groeten,