Beoordeeld op 2 september 2018

zeer aangenaam hotel, vriendelijke mensen, goede ontvangst. Kamer was zeer netjes en ruim. Ontbijt was lekker en vers.
Centrum antwerpen maar niets van gemerkt (naar geluid toe). Zeer goede ligging. Parkeergelegenheid is ook zeer handig.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Hotel Manager & Astoria Team van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat uw verblijf bij ons helemaal aan uw verwachtingen voldeed.

Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Antwerpen.

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijne locatie,vriendelijk personeel, goed ontbijt, weinig parkeerplaatsen. Kamers zijn goed ingericht en heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zouden zo weer het hotel boeken voor een weekend Antwerpen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Gentile Salvatore,

La ringraziamo per aver condiviso la sua recensione per quanto riguarda il suo soggiorno presso l'Hotel Astoria Antwerp.

Siamo contenti che abbia gradito la posizione della nostra struttura immersa nel Quartiere dei Diamanti di Anversa, a 6 minuti di cammino dalla stazione ferroviaria centrale e a meno di 2 km dalla storica Piazza del Mercato e dal Municipio.

Ci rincresce che, nonostante ne abbia apprezzato le dimensioni e i servizi in essa presenti,il bagno in quanto a manutenzione non abbia soddisfatto le sue aspettative; terremo in debita considerazione le sue osservazioni.La ringraziamo per l'accenno alla professionalità e disponibilità del nostro personale.

Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite presso l'Hotel Astoria Antwerp, le porgiamo i nostri più cordiali saluti.

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Aardig hotel. Ruime kamer, groot bed. Meubels her en der wat beschadigd. Over het algemeen schoon, wel wat roest in de badkamer en onderkant van de wastafel was ronduit smerig zag ik nadat ik wat had laten vallen.
Vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt met voldoende zitruimte.
Locatie super! Dichtbij station, Meir en de vogeltjesmarkt.
Ik ben niet zo moeilijk en zou voor Antwerpen gerust nog eens boeken.

Datum van verblijf: april 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Beste Bianca,

bedankt voor uw feedback!

Het doet ons plezier dat u tevreden was over de grootte van de kamer en het grote bed. Ook leuk dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u de locatie van ons hotel als een pluspunt aangeeft.

We noteren uw opmerkingen over de badkamer en zullen naar een oplossing zoeken, we bespreken dit natuurlijk ook met housekeeping.

Ons team bedankt u voor het compliment en staat tijdens een volgend bezoek opnieuw tot uw dienst.

Nogmaals bedankt voor de review en vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 april 2018

Zaterdagmorgen ingecheckt met 8 personen om te ontbijten.
Heel vriendelijk onthaald.
Tafel was gereserveerd en we voelden ons welkom.
15 euro per persoon vonden we dik ok. Het was uitgebreid en we mochten zelfs 2 uur blijven. Ook nog een kleine prijsvermindering gekregen voor de jarige en een kindje.
Ook werd er een attentie aangeboden ( chocoladen paashaas ) wat we zeer op prijs gesteld hebben.

Datum van verblijf: april 2018
Hotel-cmanager, Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2018

Beste Karine,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat uw zo genoten heeft van uw verjaardagsontbijt bij ons. Het doet ons veel plezier dat u zich welkom voelde en dat ons ontbijt u heeft gesmaakt. We danken u voor de complimenten en hopen u bij een volgend bezoek aan Antwerpen opnieuw in de watjes te mogen leggen!

Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Kamer was rustig. Badkamer was ok. Idem voor ontbijt.
Mensen aan de receptie waren vriendelijk.
De omgeving van het hotel is niet je van het. Daar kan het hotel zelf niets aandoen. In de buurt van hotel zag je bv veel flacons met lachgas liggen.

Datum van verblijf: maart 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van een goede nachtrust bij ons. Wat fijn dat u tevreden was met de badkamer en dat ons ontbijtbuffet u heeft gesmaakt.

Onze ligging, in het stadscentrum van Antwerpen, tegenover het Stadspark en op 5 minuutjes wandelafstand van het Centraal Station, wordt meestal door onze gasten wordt gewaardeerd.

We vinden het spijtig dat dit niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Ons team dankt u voor het compliment en verwelkomt u graag in de toekomst opnieuw.

Myriam & Astoria Team, Hotel Manager