Gratis annuleren tot 27/07
122 US$
118 US$
  • Gratis parkeren
Ramada Plaza Antwerp(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
133 US$
128 US$
105 US$
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
139 US$
182 US$
133 US$
Travelocity
  • Restaurant
Crowne Plaza Antwerpen(Antwerpen)(Heel veel waar voor je geld!)
164 US$
159 US$
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Hilton Antwerp Old Town(Antwerpen)
170 US$
147 US$
Priceline
  • Roomservice
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en een uitermate centrale ligging in de stad. De kamers zijn wel wat gedateerd, met name de badkamer, daar kan wat onderhoud geen kwaad (gaten in de muur, dingen zitten los, kapotte kraan) Verder een prima hotel voor een citytrip naar Antwerpen! Ook het ontbijtbuffet was erg goed, vers fruit, genoeg keuze en lekkere koffie.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2018

Beste Skamari,

Bedankt voor uw feedback over hotel Astoria in Antwerpen.

We zijn ervan op de hoogte dat enkele kamers gedateerd zijn en zullen hier zeker rekening mee houden tijdens een volgende renovatieronde.

Het doet ons plezier dat het uitgebreide ontbijtbuffet u heeft gesmaakt en dat u de locatie van ons hotel in het centrum van Antwerpen als pluspunt aangeeft.

We hopen om u tijdens een volgend bezoek opnieuw te mogen verwelkomen.

Vriendelijke groeten,

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een weekendje weg. Gewoon goed kunnen slapen, niet te veel poeha. Dicht bij het centrum en kunnen parkeren. Dat is alles voor een zeer betaalbare prijs. Kan het iedereen aanraden! Je zit op loopafstand van het centrum. Ideaal.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, other van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Beste gast,

wat fijn dat jullie genoten hebben van jullie weekendje weg.

Ons hotel is dicht bij het centrum en het is rustig gelegen in de buurt van de Diamant wijk. Je vindt dus heel veel restaurants, winkels en historische gebouwen in de buurt die je op wandelafstand kan bekijken. Er is zoveel te doen in Antwerpen zoals de zoo bezoeken, het Rubens huis, het Steen, de Stadsschouwburg...bezichtigen.

We hebben ook de optie om in een ondergrondse parking te parkeren, maar je kan ook gratis parking vinden in het centrum van Antwerpen.

We willen je hartelijk bedanken voor je verblijf bij ons en om deze positieve review te schrijven.

We hopen je snel terug te zien in ons hotel, Astoria Antwerp.

24 januari 2018 beoordeeld

Naar aanleiding van een concert in het sportpaleis een nachtje in dit hotel geboekt inclusief ontbijt. De kamer is ruim met een mooie badkamer. Alles was goed schoon en het ontbijt was goed en uitgebreid.

Verbleef: januari 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Beste Svea,

Bedankt voor de fantastische beoordeling van uw verblijf.

We zijn erg blij dat u genoten heeft van de grootte en netheid van uw kamer en badkamer.

Hartelijk dank voor de complimenten over ons uitgebreide ontbijtbuffet: we stoppen er heel wat energie in. We hopen dat u een onvergetelijk concert heeft meegemaakt in het Sportpaleis en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beste wensen voor het nieuwe jaar,

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een klein bedrag een ok hotel!
De badkamer is ruim en heeft een bad(altijd fijn) helaas geen inloop douche dus wel en hoge instap.
Maar voor de rest fijn en niets te klagen!

Parkeer bij parking de diamant( zit vlakbij en kost minder, daarnaast hoef je niet ok 12:00 uur weg te zijn)

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Myriam A, Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf en beoordeling. Doet weer plezier om uw reactie te lezen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Beste groeten, Myriam & Astoria Team

28 november 2017 beoordeeld

Op zich prima hotel met standaard ontbijt. Jammer genoeg zijn de bedden niet heel lekker en is het kussen er eentje waar je last van je nek van krijgt. Verder heeft het hotel vriendelijk personeel en is de locatie top.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Myriam A, Manager van Astoria Hotel Antwerp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf & beoordeling bij Astoria Hotel Antwerpen. Beste groeten, Myriam & Astoria Team