Bart R
Mijdrecht, Nederland

Mooi gebouw, ideale locatie, vriendelijk personeel. Een aanrader!

Beoordeling van Hilton Antwerp Old Town
4,0 van 5 bollen27 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wederom een heerlijk verblijf gehad in dit hotel op de beste locatie van Antwerpen. Eerlijk is eerlijk, de kamers en gangen zijn inmiddels echt wel gedateerd en een update zou goed zijn maar de kamers zijn schoon, het ontbijt geweldig, personeel vriendelijk en nogmaals de locatie fantastisch. De executieve lounge is in de loop van de jaren wel wat achteruit gegaan. Nu nog open van 18.00 tot 20.00 met open bar en wat hapjes, dat zou wat beter georganiseerd kunnen worden. De gasten waarderen de lounge duidelijk waarbij om 18.00 zodra de hapjes en drankje komen er “een run” ontstaat ;). Hier zou je met tijdelijk twee personen inzetten en wat extra’s hapjes neerzetten op in kunnen spelen. Overigens zijn het natuurlijk ook de gasten zelf die er wat netter mee om kunnen gaan en een ieder wat gunnen.

Terug naar het hotel zelf. De kamers zijn ruim, voorzieningen in orde, wel wat warm maar als er een update komt prima. Er is een beperkte gym aanwezig waar je prettig een uurtje aan de conditie kan werken. De bar is, in tegenstelling tot vroeger, open met een doorkijk op Groenplaats. Ook mooi waarbij de prijzen wel wat aan de hoge kant liggen in vergelijk met de bars en restaurants in de omgeving. Het is erg fijn dat er een parkeergarage onder het hotel zit waar je binnendoor kan komen.

De ontbijtservice is zeer goed te nomen. Alles is wel aanwezig, een eigen eigerecht is te bestellen. Een bubbel zal je eventueel zelf wel moeten bestellen. In de omgeving is er altijd wat te doen en zijn de vele restaurants en bars ook uit te proberen. Aanrader is Appelmans wat ons betreft. Wij gaan zeker weer terug!!
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Er is een parkeergarage aanwezig onder het hotel, ideaal hoewel je de ingang wel even moet vinden.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 jan 2024
Beste,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor de uitgebreide feedback die wij hebben mogen ontvangen in verband met uw verblijf bij ons.

Fijn te horen dat u genoten heeft van de locatie van het hotel, recht in het oude stadsgedeelte van Antwerpen.

Wij zijn er ons inderdaad van bewust dat we een klassieker hotel zijn, vandaar is ons Executive Team dan ook druk bezig met het opstellen van renovatie plannen zodat wij in de toekomst een nieuwer product kunnen aanbieden.

Wij hebben uw feedback omtrent de lounge ook meegedeeld met onze Front Office manager, zodat hiernaar gekeken kan worden.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw feedback en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

• ZenHotels.com
  • B&B Hotels
0.9 km van Hilton Antwerp Old Town
Meer hotels in Antwerpen bekijken
Beoordeeld op 21 november 2023 via mobiele applicatie

Dit Hilton hotel in het stadscentrum ligt op loopafstand van de bezienswaardigheden, winkels en restaurants. De kamers zijn van alle gemakken voorzien maar gedateerd, het ontbijtbuffet is uitstekend en zeer uitgebreid. Voor één overnachting een prima hotel.

Datum van verblijf: november 2023
Hilton Antwerp Old Town, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2023

Beste,

Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft voor het delen van uw feedback.

Fijn te horen dat u genoten heeft van de ligging van het hotel en het uitgebreide ontbijtbuffet.

Momenteel is ons Executive Team druk bezig met het opstellen van renovatie plannen zodat wij in de toekomst een nieuwer product kunnen aanbieden aan onze gasten.

Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 16 november 2023

Met mijn vrouw verbleven we voor het EFTA awards evenement in een executive room. Goed en vriendelijk ontvangen, goede 5 gangen diner en een heerlijk uitgebreid ontbijt. De kamer was ruim met een zeer goed bed. De badkamer hygiënisch en schoon

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts

Beste,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor de fijne feedback!

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Beoordeeld op 21 oktober 2023 via mobiele applicatie

Wij kwamen op een druilerige zaterdag in de brasserie om iets te drinken. We werden bedient door een ober die al lang niet meer gelachen had en de vriendelijkheid verleerd was. De bestelde drankjes kwamen op tafel na twee maal besteld te hebben. De bij bestelde bitterballen lieten een eeuwigheid op zich wachten. Al bij al een zeer matige bedoening.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hilton Antwerp Old Town, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Rudi,

Onze welgemeende excuses voor de ervaring die u heeft gehad in ons restaurant.
Service staat hoog in het vaandel, daarmee dat wij het ontzettend jammer vinden dat u zulke service heeft ontvangen.

Wij gaan dit zeker meedelen met het restaurant team en meteen opvolgen.

Beoordeeld op 11 september 2023 via mobiele applicatie

Verouderd maar schoon hotel met chique uitstraling. Behulpzaam personeel. Gladde douche, slecht toiletpapier en slechte bedden. Geen hotel voor mensen met liftvrees, prima liften maar trappenhuis verlaten bij nooduitgangen, altijd vantevoren personeel waarschuwen om deuren te openen.

Datum van verblijf: september 2023

Beste Tineke,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw feedback!

Fijn te horen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Wij zullen uw feedback zeker delen met onze Executive Housekeeping zodat zij dit verder kunnen opvolgen.

Beoordeeld op 22 augustus 2023

Zeer vriendelijk onthaal. Voldoende info om ons verblijf aangenaam te maken.
De kamers zijn zeer ruim en proper.
Ondanks het feit dat het hotel in het centrum van Antwerpen ligt was het er toch zeer rustig.
Het ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd.
Wij komen zeker terug!!

Datum van verblijf: augustus 2023