2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 164
PricelineUS$ 163
Hotels.comUS$ 164
HiltonUS$ 164
TravelocityUS$ 164
Destinia.comUS$ 171
Beoordeeld op 27 maart 2022

Na 2 nachten in het NH Collection Antwerp Centre te zijn geweest door naar 1 nacht Hilton . Inchecken met heel vriendelijk personeel die je ook overal mee helpt . Sommige zeggen oudbollige kamer maar wij houden van die klassieke stijl , alles netjes gepoetst , in de badkamer met bad en aparte douche alles glom en blinkte . Zeer goed bed . Ontbijt is een apart verhaal wij als mensen die vaak en veel op vakantie gaan en in hotels verbleven hebben nog nooit zo'n goed ontbijt gehad echt Super maar ook echt alles staat er .

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Op terras gezeten in de zon, nog wel geholpen door vriendelijke dame van de bediening om een plek in de zon te creëren. Koffie was flink aan de prijs €4 wel een koekje en chocolaatje erbij. Wat ik vreemd vond was dat ik direct moest betalen na levering van de consumpties.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022

Na vorige maand in Hilton istanbul te zijn geweest valt deze helaas wel enorm tegen.
De locatie is helemaal top, het personeel en de service is ook helemaal super! Ook is het netjes schoon!
Helaas zijn de kamers behoorlijk gedateerd.
Ruim €200 betalen voor een nachtje in een oude kamer met gedateerde badkamer en zelfs niet eens een fohn aanwezig en zonder ontbijt vinden wij voor dit hotel toch echt teveel.

Datum van verblijf: februari 2022
Kristien Vantvelt, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij ons in Hilton Antwerp OId Town en de tijd die u genomen heeft voor het schrijven van deze review. Ik heb uw feedback van de kamer doorgegeven aan onze Executive Housekeeping manager. HIj gaat hierop gepast reageren. Graag geef ik uw complimenten door aan mijn collega's.
Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in Hilton Antwerp Old Town.
Hartelijk dank. Met vriendelijke groeten.
Hilton Antwerp Old Town

Beoordeeld op 15 februari 2022

Aangenaam verblijf gehad in een mooie ruime kamer. Ontbijt was zeer zeer lekker en enorm uitgebreid, top. Vriendelijke en behulpzame ontvangst. Wij hadden een arrangement met parking en ontbijt. De parking is enorm handig, rechtstreeks toegang tot het hotel .

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kristien Vantvelt, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2022

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij ons in Hilton Antwerp Old Town en de tijd die u genomen heeft voor het schrijven van deze geweldige review. Wij zijn enorm blij met het lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en ons lekker ontbijt buffet. Ik geef graag uw complimenten door naar mijn collega's van de keuken en het restaurant. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen in Hilton Antwerp Old Town.
Hartelijk dank. Met vriendelijke groenten.
Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 7 februari 2022

Prima verblijf, kamers waren goed schoon, bed was heerlijk en de medewerkers waren vriendelijk. Aanvankelijk moeten verzetten maar daar waren ze heel flexibel in. Niets op aan te merken en zeker aan te raden

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Kristien Vantvelt, Guest Services / Front Office van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2022

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw verbliijf bij ons in Hilton Antwerp Old Town en de tijd die u genomen heeft voor het schrijven van deze geweldige review. Wij zijn enorm blij met het lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft. Ik geef zeker uw complimenten door aan mijn collega's. Hopelijk mogen wij u snel weer ontvangen. Hartelijk dank. Met vriendelijke groeten, Hilton Antwerp Old Town