169 US$
eDreams169 US$
Trip.com167 US$
Prestigia.com185 US$
Beoordeeld op 4 februari 2020

Goed hotel, ruime en nette kamers. Zalig bed. Ontbijt : alles wat je maar kan wensen en lekker.Vriendelijk personeel. Goede ligging. Parkeergelegenheid vlakbij. Enige minpunt was de Wifi, deze werkte totaal niet.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste ihemel743055,

We danken u dat u de tijd nam om uw positieve ervaring met ons hotel te delen op Tripadvisor.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u erg genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Fijn dat je de hulpvaardigheid en vriendelijkheid van ons personeel benadrukt. Service is voor Hilton Antwerp een topprioriteit.

Het doet ons heel veel plezier dat alles naar wens was en dat u genoten hebt van de mooie kamer en van onze centrale ligging.

Beoordeeld op 1 februari 2020

Wij waren hier tijdens de kerstdagen en hebben een fijne tijd in Antwerpen gehad, maar het hotel zelf is met zijn 500 kamers wel aan renovatie toe! Het ontbijt is ook niet berekend op zoveel gasten met als gevolg dat er veel mis ging en er teveel mensen op een kluitje waren!!

Datum van verblijf: december 2019
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Beste 296aed,

Dankjewel voor het delen van je ervaring met Hilton Antwerp Old Town.

Het spijt me zeer te zien dat u niet de positieve gastervaring heeft waar we naar streven.

We proberen onze gasten altijd op alle mogelijke manieren te helpen. Helaas is kerst een erg drukke periode.

Ik heb uw ervaring besproken met het managementteam dat erover heeft nagedacht en het teruggebracht heeft naar hun teams.

Ik hoop van harte dat we u in de toekomst weer in ons hotel kunnen verwelkomen.

Met de beste groeten uit Antwerpen,

Beoordeeld op 31 januari 2020 via mobiele applicatie

Beautiful form the outside.
Het is een schitterend hotel van buiten. Ook van binnen mooi en waarschijnlijk nog authentiek, maar ook erg verouderd. Prijs kwaliteit mag er meer van de kamers verwacht worden.
Het ontbijt bij geboekt wat erg goed was. Super uitgebreid en smaakvol.
Als de kamers wat aandacht krijgen is het compleet.

Datum van verblijf: januari 2020

Beste spellikaan,

We danken u dat u de tijd nam om uw positieve ervaring met ons hotel te delen.

Het doet ons plezier dat je genoten hebt van het lekkere ontbijtbuffet.

We noteren uw verdere bemerking en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in Antwerpen.

Met de beste groeten uit Antwerpen,

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Hier voor weinig geslapen. Mega grote kamer. Ziet er schoon en netjes uit. Wel is het gedateerd vooral de badkamer. Kon niet douchen omdat de kraan niet open wilde. Volgende dag gelukt. Bij de receptie een melding van gemaakt.

Datum van verblijf: januari 2020
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beste jode5244dw,

We danken u dat u de tijd nam om uw positieve ervaring met ons hotel te delen.

Het doet ons heel veel plezier dat alles naar wens was en dat u genoten hebt van de mooie kamer.

Het spijt ons te lezen dat u onze inrichting heeft ervaren als gedateerd, we hebben een klassiek decor dat past bij onze ligging in het historische oude stadsdeel van Antwerpen.

Beoordeeld op 7 januari 2020

Heerlijk lang weekend weggeweest. Heerlijk hotel waar wij al jaren komen. Blijft heerlijk. Ontbijt blijft op bepaalde momenten verbeterpunten te hebben..... aanvullingen komen te laat of onvoldoende. Maar tegen einde van ontbijt-tijd staat er plotseling weer heeel veel.... dingetje planning ?

Kamertip: Executive room is iets duurder maar je kunt dan wel gebruik maken van de rustige lounge met gratis een hapje en drankje.
Datum van verblijf: december 2019
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Beste Meisje2015,

Hartelijke dank voor uw positieve beoordeling.

Onze excuses voor tot het ontbijt, we zullen deze feedback zeker bespreken met onze restaurant manager zodat dit niet meer gebeurd in de toekomst.