4 weken geleden beoordeeld

- Haren in de badkamer!!
- De 'executive' kamer vond ik teleurstellend en gedateerd
- Personeel is vriendelijk maar ik mis nét dat beetje extra service voor een 4-sterren hotel (ik vroeg om een pleister bij de receptie maar ze wilden hier helaas niet mee helpen..)

De ligging is daarentegen perfect.
Hier mag wel eens een frisse wind doorheen :)

Beoordeeld op 18 maart 2019

Topligging in het hartje van Antwerpen. Ideaal om de stad te verkennen. Leuke restaurantjes op wandelafstand. De kamers zijn een beetje gedateerd en kunnen een update verdragen. Ontbijt was super en het personeel ook!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Katrien,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen hier op TripAdvisor.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van de ligging van het hotel, het uitgebreide ontbijtbuffet en de vriendelijkheid van het personeel aanhaalt. Wees er dan ook van overtuigd dat wij dit meedelen met alle betrokken partijen.

Wij zouden het een eer vinden u nogmaals te mogen ontvangen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar, parkeerplaatsen wel smal voor SUV
Vriendelijke ontvangst
Nette en ruime kamer met grote badkamer
Fijne douche met harde straal
Hard bed
Nette vergader ruimte
Jammer dat je voor gratis WiFi member moet worden
Goede prijs

Reistype: Reisde voor zaken
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste gast,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw feedback hier op TripAdvisor.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, van de vriendelijke ontvangst door de team members en de andere punten die u aanhaalt.

Wifi is gratis in de publieke ruimte maar het is inderdaad zo dat Wifi complimentary is op de kamer indien u lid van ons loyaliteits programma waar verschillende voordelen aan verbonden zijn.

Wij zouden het ontzettend fijn vinden u nogmaals te mogen verwelkomen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 7 maart 2019

Heerlijk verblijf midden in de stad met (dure) parkeergarage onder het plein. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Interieur is wat gedateerd, maar de service is uitstekend en alles was wel schoon. Erg stil omdat de ramen uitkijken op een binnenplaats, dus kon met ramen open slapen. 's nachts was het doodstil en 's ochtends ondanks wat constructie lawaai in de buurt toch lekker uit kunnen slapen

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Beste Paulien,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling met betrekking tot uw verblijf bij ons.
Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van de centrale ligging van het hotel, recht in het oude stadscentrum.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 4 maart 2019

We verbleven voor de tweede keer in dit prachtig hotel en ook nu weer kunnen we niet anders dan lof toezwaaien. Het personeel is uitermate vriendelijk en je voelt je meteen een gewenste gast. De kamer was ruim, zeer verzorgd en voorzien van alle comfort. We hebben ook bijzonder genoten van het wel zeer uitgebreid, gevarieerd en superlekker ontbijt terwijl we uitkeken op de mooie Groenplaats. En de locatie in het hart van het Antwerpse centrum is natuurlijk fantastisch.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovenede en uitgebreide feedback over uw verblijf bij het Hilton Antwerp Old Town.

Het doet ons deugd te lezen dat u de service van het personeel aanhaalt alsook de ruime en verzorgde kamers.

Wij zouden het een eer vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

Namens het hele team willen wij u hartelijk bedanken.