Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar, parkeerplaatsen wel smal voor SUV
Vriendelijke ontvangst
Nette en ruime kamer met grote badkamer
Fijne douche met harde straal
Hard bed
Nette vergader ruimte
Jammer dat je voor gratis WiFi member moet worden
Goede prijs

Reistype: Reisde voor zaken
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2019

Beste gast,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw feedback hier op TripAdvisor.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, van de vriendelijke ontvangst door de team members en de andere punten die u aanhaalt.

Wifi is gratis in de publieke ruimte maar het is inderdaad zo dat Wifi complimentary is op de kamer indien u lid van ons loyaliteits programma waar verschillende voordelen aan verbonden zijn.

Wij zouden het ontzettend fijn vinden u nogmaals te mogen verwelkomen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 7 maart 2019

Heerlijk verblijf midden in de stad met (dure) parkeergarage onder het plein. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Interieur is wat gedateerd, maar de service is uitstekend en alles was wel schoon. Erg stil omdat de ramen uitkijken op een binnenplaats, dus kon met ramen open slapen. 's nachts was het doodstil en 's ochtends ondanks wat constructie lawaai in de buurt toch lekker uit kunnen slapen

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Beste Paulien,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling met betrekking tot uw verblijf bij ons.
Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van de centrale ligging van het hotel, recht in het oude stadscentrum.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 4 maart 2019

We verbleven voor de tweede keer in dit prachtig hotel en ook nu weer kunnen we niet anders dan lof toezwaaien. Het personeel is uitermate vriendelijk en je voelt je meteen een gewenste gast. De kamer was ruim, zeer verzorgd en voorzien van alle comfort. We hebben ook bijzonder genoten van het wel zeer uitgebreid, gevarieerd en superlekker ontbijt terwijl we uitkeken op de mooie Groenplaats. En de locatie in het hart van het Antwerpse centrum is natuurlijk fantastisch.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw lovenede en uitgebreide feedback over uw verblijf bij het Hilton Antwerp Old Town.

Het doet ons deugd te lezen dat u de service van het personeel aanhaalt alsook de ruime en verzorgde kamers.

Wij zouden het een eer vinden om u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

Namens het hele team willen wij u hartelijk bedanken.

Beoordeeld op 4 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, zeer mooi en ruim. Vlotte service, verzorgd ontbijt, en pal in het centrum van Antwerpen!
Enig minpunt (voor mezelf): overal tapijten, dus niet echt een pretje als je allergieën hebt; langer verblijf zou moeilijk worden voor mij.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde voor zaken

Beste meneer Geens,
Beste Jeroen,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van uw positieve feedback met betrekking tot uw verblijf bij ons in het hotel.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van de ruime kamers, het uitgebreid ontbijtbuffet, en vooral de vlotte service. Dit is een enorme boost voor het hele team, wees er dan ook van overtuigd dat ik dit mee zal delen met alle betrokken afdelingen.

Hopende nogmaals te mogen ontvangen in het Hilton Antwerp Old Town.

Beoordeeld op 24 februari 2019

reeds meerdere malen een leuk ontbijt gehad in het hilton te antwerpen, mooi en uitgebreid , behoorlijke keuze aan het lopend buffet , het personeel is vriendelijk en je kan ook enkele dingen extra bestellen , bv een spiegel ei of zo , leuke atmosfeer veel (betalende) parkeerplaatsen vlakbij ondergronds . Het is er gezellig en je zit in hartje antwerpen , een aanrader , op zondag wel best reserveren

Datum van verblijf: november 2018
HiltonAntwerpOldTown, General Manager van Hilton Antwerp Old Town, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Het doet ons deugd te lezen dat u tevreden bent van ons uitgebreid ontbijtbuffet en de vriendelijkheid van het personeel aanhaalt.

Hopende u snel weer te mogen ontvangen in het Hilton Antwerp Old Town.

Met gastvrije groet,